علي دايي پس از باخت ۳ بر يك راه آهن در رشت در جمع خبرنگاران اظهار كرد: در اين ديدار هيچ كدام از دو تيم فوتبال باكيفيت و زيبايي به نمايش نگذاشتند و صرفا استفاده از هنر ضربات ايستگاهي بود كه تيم داماش را به پيروزي رساند.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: در واقع در این بازی به هنر میلاد زنیدپور در نواختن ضربات ایستگاهی و شوت‌های از راه دور باختیم چرا که تیم داماش در این دیدار به غیر از این صحنه‌ها نتوانست موقعیت گل دیگری خلق کند و در مجموع بازی متعادلی از هر دو تیم شاهد بودیم.

علی دایی درخصوص قضاوت این دیدار متذکر شد: درخصوص داوری صحبت نمی‌کنم. در بین دو نیمه از طریق دوربین باشگاه راه آهن که این دیدار را تصویربرداری می‌کرد، متوجه شدیم گل ثانیه‌های تلف شده نیمه اول راه آهن کاملا صحیح بود و توپ ۲۰ سانت از خط دروازه عبور کرده بود.

سرمربی راه آهن متذکر شد: بازیکنانم با تلاش فراوان توانستند در نیمه اول به یک نتیجه تساوی در خانه داماش دست یابند ولی پس از دریافت دو گل در ابتدای نیمه دوم، ادامه کار برایمان دشوار شد. در واقع در این بازی نه تیم راه آهن و نه داماش موقعیت خاصی برای پیروزی نداشتند.

علي دايي در پايان درخصوص تغييرات اخير در تيم پرسپوليس خاطرنشان كرد: پس از جدايي از پرسپوليس و حضور در راس كادر فني راه آهن تمام تمركزم بر روي اين تيم است و درخصوص پرسپوليس هيچ گونه اظهار نظري نميكنم.