واکنش مربی استقلال به حضور شهباززاده در پرسپولیس

محمدخرمگاه درباره آغاز دور جدید تمرین استقلال اظهار داشت: خداراشکر شروع خوبی داشتیم و تمام تلاش مان را به کار می بندیم تا بهترین تیم را روانه مسابقات کنیم شرایط استقلال با سال ها قبل که ما در آن بازی می کردیم تفاوت های بسیاری دارد. نوع تمرینات و نگاه بازیکنان متفاوت است. 

وی افزود: در این چند روز از نظر تمرینات و سرعت بازیکنان همه چیز خوب بوده و ما از این وضعیت راضی هستیم اما آنچه کار ما را دشوار می کند و احساس مسوولیت مان را بیشتر می سازد حضور این همه تماشاگر است. مسلما توقعات از ما بالاست و همین موجب می شود کار سختی در پیش داشته باشیم. 

مربی استقلال درباره تصمیم امروز باشگاه مبنی بر برگزاری تمرینات صبح پشت درهای بسته بیان داشت: قرار نیست تیم را از چشم هوادارن مان دور کنیم. ما فقط به این دلیل تمرینات صبح را پشت درهای بسته برگزار خواهیم کرد که معمولادر تمرینات نوبت صبح بازیکنان کار با توپ ندارند و بیشتر به دویدن و کارهای بدنی می پردازند. لذا این تمرینات برای تماشاگر لذتی ندارد و آنها دوست دارند بازیکنان محبوب شان را پا به توپ ببینند. ضمنا در این روزهای ماه مبارک رمضان با توجه به گرمی هوا بهتر دیدیم تماشاگران مان را اذیت نکنیم. 

خرمگاه درباره اضافه شدن ستاره ها به تمرینات خاطرنشان کرد: مسلما از روز گذشته و با حضور ملی پوشان شرایط متفاوتی را مشاهده کردیم. این طبیعی است که تماشاگران بازیکنان محبوب شان را دوست دارند. هرچند ما امسال تمام بازیکنان مان ستاره هستند و تلاش می کنیم ستاره اصلی خود استقلال باشد.

وی درباره اردوی پیش روی استقلال و اینکه امکان دارد این اردو داخلی باشد، گفت: اردوی ما از تاریخ 14 تا 26 تیرماه برپا خواهد شد اما هنوز مشخص نیست در کدام کشور اردو بزنیم. ضمن اینکه برای ما بحث داخل و خارج مطرح نیست و مهم امکانات است. اگر امکانات مورد نظر در ایران مهیا باشد بعید نیست که همین جا اردو بزنیم.

مربی استقلال درباره این موضوع که استقلال با وجود ابراهیمی و باقری چرا به دنبال جذب حدادی فر است، تاکید کرد: مسلما ما برنامه هایی را مدنظر داریم که تا شروع مسابقات آنها را پیاده خواهیم کرد. اجازه بدهید وارد جزییات نشویم اما قطعا وقتی خواهان بازیکنی هستیم به وجودش نیاز داریم.

خرمگاه در پایان درباره برخی حرف و حدیث ها مبنی بر اعتقاد نداشتن کادر فنی استقلال به سجاد شهباززاده و اینکه گفته می شود وی با پرسپولیس مذاکراتی داشته است گفت: اصلا اینطور نیست. تمام نفراتی که با استقلال تمرین می کنند مورد توجه ما هستند و ما به آنها اعتقاد داریم.