کی‌روش: آقای برانکو شما لطمه بزرگی به تصویر حرفه ای من وارد کردید

لحن این نامه البته بهتر از قبلی هاست و کی روش به ابراز دلخوری از برانکو پرداخته است.

 

همکار عزیز و محترم من آقای برانکو همانطور که می دانید ما چندین بار با هم دیدار داشتیم و من باید تاکید کنم که علیرغم صحبت های غافلگیرانه و در عین حال غیرمنصفانه و غیراخلاقی شما درباره خودم که در حضور و با همکاری یکی از کارمندان بلندپایه فدراسیون دکتر هراتیان صورت گرفت تاکنون من همچنان نظر قبلی را درباره شما دارم و تاکنون دلیلی ندیدم که احساسم نسبت به شما را تغییر بدهم.

 

با این وجود بسیاری می دانند که شما اشتباه بزرگی را علیه منافع تیم ملی و رئیس جدید فدراسیون انجام دادید و در نهایت شما لطمه بزرگی به تصویر حرفه ای من وارد کردید. می دانم و همین طور تعدادی از افراد بلندپایه در ایران آگاه هستند که چه اتفاقاتی در پشت صحنه در حال اتفاق افتادن است. بسیاری از مردم می داند که این دام چگونه برای شما پهن شده است، چه کسانی شما را برای حضور در مقابل خبرنگاران به ایفمارک دعوت کردند و چگونه عکس های آن مراسم گرفته شد.

 

 آقای برانکو عزیز من می دانم، ما همه چیز را می دانیم و خودتان هم همین طور. شما می دانید که چه کسی ذهن شما را دستکاری کند و از شما خواست تا به کارلوس کی روش حمله کنید اما شما در این پروسه گمراه شدید، شما از نام من استفاده کردیم اما در واقع به آقای تاج رئیس جدید فدراسیون و به تیم ملی حمله کردید.