اپیدمی انصراف در هیات مدیره استقلال

 روزهای گذشته اسامی اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال معرفی شدند که قرار بر این شد منصور پورحیدری، مسعود معینی، کامل تقوی‌نژاد، شهاب جهانیان و پرهام کار خود را در استقلال آغاز کنند که در نهایت روی نام پرهام خط کشیده شد و به جای وی محمدرضا حسین‌زاده را به عنوان عضویت جدید هیئت مدیره اعلام کردند.

 

اما یک روز پس از اعلام رسمی اسامی هیات مدیره جدید استقلال از سوی وزارت ورزش، حسین‌زاده، مدیرعامل بانک ملی انصراف خود را از حضور در هیئت مدیره استقلال اعلام کرد تا هیئت مدیره آبی‌ها چهار نفره شود.  

 

با توجه به انصراف حسین زاده دوباره وزارت ورزش و جوانان برای انتخاب عضو پنجم آبی ها دست به کار شد و از این رو حسن زمانی را به عنوان عضو پنجم هیئت مدیره استقلال معرفی کردند و شرایط به گونه ای بود که به نظر می رسید اعضای هیات مدیره استقلال تکمیل شدند اما باز شنیده ها حاکی از آن است که کامل تقوی نژاد یکی از اعضای انتخاب شده انصراف خود را از حضور در استقلال مطرح کرده است که این مساله زیاد چندان خوشایند نخواهد بود و این جای سوال دارد که چرا هر کدام از اعضا پس از انتخاب انصراف می دهند اما به نظر می رسد سید کامل تقوی نژاد به دلیل دو شغله بودن و طبق بخشنامه نمی تواند در استقلال نیز حضور داشته باشد.   

 

می توان این مساله را نیز در نظر گرفت که أفراد انتخاب شده اکثرا دو شغله و یا چند شغله هستند که در این موضوع وزارت ورزش و جوانان می بایست دقت بیشتری داشته باشد. 

 

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید مسولان وزارت ورزش و جوانان با توجه به اینکه اعضای هیات مدیره استقلال چهار نَفَر هستند چه فرد جدیدی را جایگزین تقوی نژاد خواهد کرد .آیا بعد از تقوی نژاد باز هم  اعضای هیات مدیره جدید انتخاب شده دست به انصراف خواهند زد و تا چه زمانی این انصراف ها ادامه خواهد داشت.