رضا حسن زاده:کی‌روش باید به مربیان لیگ احترام بگذارد

 رضا حسن زاده با انتقاد از صحبتهای کارلوس کی روش در مقابل برخی مربیان لیگ برتری گفت: همه باید به مربیان لیگ برتری ما احترام بگذارند. آنها سال‌ها برای فوتبال ایران زحمت کشیده اند و بازیکنان بزرگی را تربیت کرده اند. متاسفانه کی روش از ابتدای حضورش در ایران هر فصل با چند مربی سر جنگ دارد و نمی دانم از این رفتارش چه سودی می برد.

مدافع پیشین استقلال ادامه داد: کی روش خود را برترین مربی می داند و به فوتبال ایران و مربیان لیگ برتری از بالا به پایین نگاه می کند اما نمی داند که همین بازیکنانی که در اختیار دارد حاصل تلاش و زحمات مربیان لیگ برتری هستند.

حسن زاده تاکید کرد: سرمربی تیم ملی ایران هر روز یک بهانه می گیرد و مرتب فوتبال و امکانات ایران را به باد انتقاد می گیرد، اما او باید بداند نزدیک به ۵ سال است که در فوتبال ایران است و کاملا متوجه شده که امکانات فوتبال ایران در همین اندازه است.

مدافع پیشین استقلال با حمایت از مربیان لیگ برتری گفت: سال هاست که مربیان کهنه کار و جوان با همین امکانات اندک توانستند فوتبال ملی ما را رونق ببخشند.

حسن زاده تصریح کرد: امیدوارم کی روش تعامل بیشتری با مربیان داشته باشد و دنبال بهانه نباشد زیرا تنها دود این اختلافات به چشم فوتبال ما خواهد رفت و علاقه مندان به تیم ملی را سرخورده خواهد کرد.

وی در خصوص عملکرد آبی پوشان در شروع فصل جدید، گفت: به منصوریان تبریک می گویم که توانست بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرد. مطمئنا بازیکنان استقلال با تمریناتی که تا شروع لیگ برتر انجام خواهند داد به درک متقابل یکدیگر خواهند رسید و می توانند شروعی خوب در لیگ برتر داشته باشند.