برانکو: نمی توانیم در شهر دنبال رضاییان و طارمی بگردیم!

 برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری اظهار داشت: در گردهمایی کنفرانس خبری در خدمت شما هستم. از فرصت استفاده می کنم. فرداشب در اینجا مراسم افطاری داریم و از شما دعوت می کنیم در آن شرکت کنید. تغییرات جزئی در تیم خواهیم داشت.

وی افزود: هنوز یک سهمیه بالای 23 سال داریم. آنتونی گولچ و محمد آرام طبع به جمع ما اضافه شدند. تمام تلاشمان را میکنیم تا تیم را به بهترین شکل ممکن ببندیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. جمعه به اوکراین می رویم. فردا در ورزشگاه کاظمی تمرین داریم. دوشنبه به دلیل شهادت حضرت علی (ع) تعطیل است. سه شنبه و چهارشنبه دوجلسه تمرین خواهیم داشت. سه شنبه یک بازی دوستانه خواهیم داشت. باید از پشتکار بچه ها تشکر کنم. فعلا همگی سالم هستند. تنها محمد انصاری یک مشکل کوچک دارد که بعد از عمل جراحی اش بهبود پیدا نکرده است. امیدواریم تا شروع فصل وضعیتش بهبود پیدا کند.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت مهدی طارمی گفت: باید اعتراف کنم با این سوال مرا غافلگیر کردید، از این بابت که او را می خواهیم یا نمی خواهیم. ما با مهدی از قبل از عید مذاکره کردیم. او خودش باید بخواهد. ما نمی توانم کاری کنیم. ما قبل و بعد از نوروز با او مذاکره داشتیم اما خودش گفت که دوست دارد به اروپا برود. طبیعی است ما آقای گل لیگ را می خواهیم اما خودش باید تصمیم بگیرد.

وی درباره اختلاف طارمی با او اذعان داشت: نمی دانم چه اختلافی می تواند وجود داشته باشد. کادر فنی هر جایی در هر کجای دنیا از بازیکنان خودش می خواهد که بدوند و تلاش کنند. 

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت رامین رضاییان بیان داشت: متاسفانه هیچ اطلاعی ندارم. او به تلفن ها جواب نمی دهد. با هیچ کسی در باشگاه در تماس نیست. هیچ کس از اخبار او اطلاع ندارد. ما از بقیه درباره او اطلاعات می گیریم. ما چند بار تماس گرفتیم اما پاسخ ما را نداده است. نمیدانم در اردوی اوکراین حاضر خواهد بود یا خیر. 

وی درباره نظر شخصی اش درباره ماندن یا رفتن رامین رضائیان بیان داشت: چه کاری می توانیم انجام دهیم. نه رضاییان و نه طارمی جواب تلفن هایشان را نمی دهند. نمی توانیم که در شهر دنبال آن ها بگردیم. اگر نمی خواهند بیایند ما چه کار کنیم. باشگاه همه تلاش خود را در این باره انجام داده است. 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه طارمی مانند فصل قبل خیلی دیر تصمیم خودش را می گیرد تصریح کرد: طبیعی است اگر طارمی برگردد مشکل فیزیکی خواهد داشت. ما وحید امیری و علی علیپور را داریم. شهاب زاهدی و ساسان انصاری هم هستند. طبیعی است که به دنبال بازیکن خارجی هم هستیم.بازیکنی که خوب بتواند گل بزند به سختی گیر می آید. ما باید به بودجه باشگاه هم توجه داشته باشیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا مهاجم خارجی خاصی مدنظرش است یا خیر گفت: همان طور که گفتم ما به دنبال مهاجم خارجی هستیم. اما این پروسه ساده نیست. نمی خواهیم بازیکنی بیاوریم که بگوییم فقط یک بازیکن خریده ایم. طبیعی است که من یک گزینه در این پست دارم. بازیکنان خوبی در تیم مان داریم. ساسان انصاری پارسال 9 گل به ثمر رساند. این طور نیست که کسی را نداشته باشیم. خط حمله خوبی داریم. 

سرمربی پرسپولیس درباره حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه آیا پرسپولیس آسیایی بسته شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: بازیکنان طبیعی است که با حضور در لیگ قهرمانان آسیا کارشان دشوارتر می شود. حوالی نوروز تیم ملی هم اردو دارد. به همین دلیل ما بازیکنان بیشتری می گیریم تا کار راحت تری داشته باشیم و اگر لازم شد از آنها استفاده کنیم. ما برای لیگ قهرمانان آسیا امکان گرفتن یک بازیکن خارجی دیگر را داریم که فقط برای لیگ قهرمانان آسیا بازی کند.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر آنالیز می کنیم. تا یکی، دو روز آینده تکلیف مان مشخص می شود و تا آخر هفته لیست مان بسته نمی شود. مطالبی که درباره من و کی روش نوشته میشود را اصلا نمی خوانم و نمیدانم ماجرا چیست. در این باره دیگر صحبتی ندارم. همان قدر که موفقیت پرسپولیس برای ما اهمیت دارد موفقیت تیم ملی برایمان اهمیت بیشتری دارد. تراکتور و ذوب آهن هم مهم بودند که همه می خواستند این تیم ها در آسیا موفق شوند. 

سرمربی پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: ما به اینجا آمدیم تا باعث پیشرفت فوتبال ایران شویم. کشوری شود که در آن بهترین فوتبال بازی شود. کشوری شود که بهترین تیم آسیا را داشته باشد. وظیفه ما این است که خود را به این هدف نزدیک کنیم. 

وی درباره حضور پرسپولیس در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: مشکلی ندارد و باید بازی کنیم. این تصمیم ما نبوده است. ای اف سی تصمیم گرفته نه استقلال و پرسپولیس. 

برانکو درباره اردوی پرسپولیس در اوکراین افزود: ما 14 روز در کیف خواهیم بود. سه دیدار دوستانه داریم شاید چهارمین دیدار هم انجام شود اما فعلا هیچ چیز قطعی نشده است. صبح و بعد از ظهر تمرین می کنیم.  همه بازیکنانی که قرارداد بسته اند را همراه خود می بریم. در حال حاضر 22 بازیکن داریم. با توجه به اینکه در سفر به اوکراین تغییر کوچکی خواهد شد چون قرار بود فردا برویم اما به خاطر اشکالات فنی سفرمان به جمعه موکول شد. حالا حریفان متفاوتی در اوکراین داریم.  یکی از بازی های ما با دیناموکیف است. 

سرمربی پرسپولیس درباره جدال پرتغال و کرواسی تصریح کرد: تیم ملی کرواسی در این دوره از مسابقات خیلی خوب کار می کند. همان طور که گفتم من طرفدار کرواسی هستم و طبق آمار و ارقامی که رسانه ها داده اند کرواسی جزو بهترین تیم های جام بوده است و می توانم بگویم با تیم دوم مان اسپانیا را بردیم چون 5 بازیکن حضور نداشتند. بازی پرتغال سخت است اما باید با همان روش قبلی به مصاف این تیم برویم. 

وی درباره جذب چند بازیکن ناشناخته مثل علوان زاده و ربیع خواه خاطرنشان کرد: علوان زاده بازیکن جوانی است. فیلم هایی که از این بازیکن دیدیم مشاهده کردیم که او پتانسیل بزرگی دارد. او قطعا می تواند به ما کمک کند. آرام طبع باریکن باتجربه ای است. فصل قبل 30 بازی انجام داد. او علی رغم سنش جاه طلبی بالایی دارد. ربیع خواه بازیکن جالب توجهی است. 

برانکو در پایان درباره کری خوانی به وجود آمده بین استقلال و پرسپولیس پیش از شروع فصل و صحبت های منصوریان مبنی بر پیروزی در دربی گفت: طبیعی است که هر مربی خوش بین باشد و بیاید با انگیزه فراوان کارش را شروع کند. مخصوصا برای مربی استقلال. آنها برای تیم شان خیلی سرمایه گذاری کرده اند. من هم برای رو در رویی های دربی خوشحال هستم. مثل دو، سه دربی اخیر که خیلی جالب بودند و مشخص نبود که در انتها چه نتیجه ای به دست می آید. ولی این لیگ هم بسیار پیچیده است. بعد از 10 هفته همه چیز مشخص می شود.