یک میلیارد و چهارصدمیلیون برای سوپرایز ویژه پرسپولیسی ها!

مهدی طارمی به توصیه علی پروین، علی کریمی و دیگران بالاخره روز گذشته به باشگاه پرسپولیس رفت برای تمدید قرارداد با سرخپوشان به توافق رسید.

 

حسین هدایتی در حاشیه جام رسانه ها پیش قرارداد طارمی را به صورت چک رمزدار به او داد اما طارمی از دریافت چک خودداری کرد و به هدایتی گفت: «وقتی هنوز یاشگاه با من تماس نگرفته من این پول را برای چه دلیلی باید دریافت کنم؟»

 

اما پس از تماس مسئولان پرسپولیس، طارمی با حضور در محل باشگاه در جلسه ای که در دفتر علی اکبر طاهری برگزار شد، طارمی بر سر قراردادی 2 ساله به توافق رسید اما شرط ویژه ای هم گذاشت. طارمی شرط کرد اگر در سال دوم پیشنهادی از کشورهای اروپایی رسید بتواند با پرداخت مبلغی جدا شود.

 

خبرهای موثق دریافتی حاکی از آن است که این بازیکن پس از حضوری چند دقیقه ای در باشگاه و دست دادن با مسئولان، به دلیل عجله ای که داشت خیابان شیخ بهایی را مستقیما به مقصد ترکیه ترک کرد چرا که ساعت 17.15 بلیت داشت.

 

به نظر می رسد طارمی طرف حساب خود را از لحاظ مالی هدایتی قرار داده و قرار است وضعیت نهایی وی در جلسه سوم اش با هدایتی مشخص شود. در این جلسه طارمی هم پیش پرداخت 40 درصدی فصل بعد و هم 30 درصد باقیمانده از مطالبات فصل قبلش را دریافت کرده و با پرسپولیس قرارداد رسمی امضا خواهد کرد.

 

اخبار متعددی در مورد رقم قرارداد جدید این مهاجم جنوبی و ملی پوش منتشر شده اما طبق پیگیری ها رقمی که باشگاه برای تمدید در نظر گرفته و ثبت خواهد شد، 850 میلیون تومان است اما رقم دریافتی وی به مراتب بیشتر خواهد بود که بقیه پول به صورت بندهای اضافی در قرارداد لحاظ شده است.

 

این بندها شامل پاس گل، گل زده و رضایت کادر فنی از طارمی خواهد بود که دریافتی وی را تا یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان می تواند افزایش دهد.