کنعانی جای من را در استقلال گرفت!

حنیف عمران زاده در اینستاگرام خود نوشت:

این پست صرفاً یک عکس و تبریک به داداش گلم حسین کنعانی نیست بلکه میخوام با بیان یک واقعیت که خیلی هم از زمانش نمی گذره به تمام کسانی که در زندگی تلاش میکنن تا به هدفشون دست پیدا کنن بگم رسیدن به اون چیزی که واسش تلاش می کنید دور از دسترس نیست اگر واقعاً تصمیم دارید به خواستتون برسید هیچوقت نا امید نشید و بدونید هر چه هدفتون بزرگ باشه دلیل بر این نیست که فکر کنید دست نیافتنی هست ازش دست بردارید و مأیوس بشید بلکه باید بدونید غیر ممکن کمی دیرتر ممکن میشه.

چند سال پیش زمانی که با تیم استقلال در هتل بودم بازیکنى از تیم ملى نوجوانان خواست با من صحبت کنه پیش من اومد گفت دوست دارم فوتبالیست موفقی بشم و مثل تو در لیگ بازی کنم بهش گفتم اگر واقعاً تلاش کنی خیلی زود به هدفت می رسی روزی میشه که تو جای منو میگیری پس خوب تلاش کن.

از این ماجرا چند سال گذشت تا این پسر پر تلاش توی لیگ بازى کرد تیم ملى دعوت شد و این فصل در استقلال بازی می کنه و همانطوری که دوست داشت به هدفش رسید و شماره ٥ استقلال رو در این فصل حسین کنعانی زاده بر تن می کنه.

دوست خوبم بهت تبریک میگم امیدوارم در تیم استقلال خوش بدرخشی و الگوی خوبی برای دوستداران ورزش و فوتبال بشی بچه غول ٢ پیراهن استقلال اینه ناموس آدم میمونه قدرشو بدون داداش