باشگاه ترکیه دو ماه است به مهدی پیشنهاد داده/طارمی برای قرارداد نرفته

عبدالصمد ابراهیمی دراین باره عنوان کرد: به شخصه سعی کرده ام شفاف و صادق حرف بزنم.مهدی طارمی در حال حاضر استانبول است و من هم تماس و ارتباطی با او نداشته ام. چیزی که من میدونم اینه که باشگاه ریزه  اسپور ترکیه حدود دو ماه است به مهدی پیشنهاد داده و شرایطش هم خوب بود. مدیران این باشگاه و باشگاه خیمناستیک اسپانیا باشگاههایی بوده اند که برای دیدن بازی های مهدی به ایران هم آمدند. علاوه بر مهدی آنها علی علیپور و رامین رضاییان را هم مدنظر داشتند که درباره علی علیپور می دانم باشگاه مخالفت کرد و از موضوع رامین هم کاملا بیخبرم چون ارتباطی با ایشان ندارم.

مهدی مدتها قبل قرار بود برای گفت و گو با سرمربی این تیم ترکیه ای به آن کشور سفر کند اما حکمت کارامان بخاطر تماشای بازیهای یورو در ترکیه نبود. قصد مهدی هم واقعا رفتن از ایران بود و خود من اصلا تصور نمی کردم بماند.اینکه در آن یکی دو شبی که دوستان طوفان اینستاگرامی ایجاد کرده و وعده ماندن مهدی را دادند چه اتفاقاتی رخ داد و چگونه او را متقاعد به ماندن کردند هم از آن بیخبرم چون در جمع آنها نبودم و اینکه چرا اکنون سکوت کرده یا کارت قرمز نشان می دهند را هم بیخبرم. کارامان عصر جمعه به ترکیه برگشته بود و مهدی هم عصر شنبه قرار بود همراه من به ترکیه برود و با او دیدار و مذاکره کند و حتی اگر توافق شد قرارداد ببندد.
جمعه شب مهدی بی مقدمه به من گفت فردا به باشگاه برویم و رفتیم که شرح ماجرا را قبلا نوشتم و دوباره نویسی آن تکرار مکررات است.
مهدی بعد به من گفت به احترام اینکه قرار گذاشته ام به استانبول میروم و برمیگردم. اتفاقا یکی دو تا از فامیل هایش هم قرار شد همراهش بروند و من هم بخاطر اینکه قرار به مذاکره و عقد قرارداد نبود نرفتم. من جایی نگفته ام طارمی سفر تفریحی رفته و هر حرفی زده ام در همین پیج بوده اما گفته ام سفرش به هر مقصدی بوده به من ارتباطی ندارد چون بحث قرارداد نداشته. البته کتمان نمی کنم که طارمی از برخی اتفاقات و حرفهای افرادی که سعی داشتند خود را منجی نشان دهند و حسابشان از پرسپولیسی های واقعی جداست دلخور است و به وقتش خودش حرف می زند ولی انشاالله همه چیز ختم به خیر خواهد شد و سفر اخیر طارمی هم بر اساس همه آنچه گفتم به منظور عقد قرارداد نیست.