در حالی که اکثر هواداران تیم پرسپولیس سر سفره های افطار خود نشسته بودند به یک باره خبری مبنی پیوستن مهدی طارمی و رامین رضاییان به تیم ریزه اسپور ترکیه همه آنها را شوکه کرد.

به همراه خبر مذکور عکس هایی نیز منتشر شد که با مقایسه پیراهنی که در دست این دو بازیکن در حین ثبت قرارداد دیده می شود با پیراهن فعلی تیم ریزه اسپور متوجه می شویم که پیراهنی که این دو بازیکن در عکس آن را در دست دارند مربوط به سال 2013 می شود و این در حالی است که اگر به سایت رسمی این باشگاه نیز بزنیم متوجه خواهیم شد که پیراهنی که بر تن یا دست بازیکنان جدید این تیم دیده می شود با پیراهنی که در عکس مربوط به ثبت قرارداد رضاییان و طارمی دیده می شود کاملا متفاوت است.

از سویی دیگر وقتی بار دیگر وب سایت رسمی باشگاه ریزه اسپور ترکیه را برای پیدا کردن خبر خرید این دو بازیکن مرور می کنیم هیچ خبری در این مورد یافت نمی شود که این خود یک علامت سوال بزرگ است! چرا که اگر به اسلایدر این سایت توجه کنیم خبر و عکس تمامی بازیکنانی جدیدا به ریزه اسپور پیوسته اند به چشم می خورد. حال دلایل ما برای مشکوک شدن به این مساله بیشتر هم می شود چرا که به هیچ عنوان هیچ باشگاهی از درج خبر رسمی پیوستن یک بازیکن جدید دریغ نمی کند و معمولا سریع تر از همه این خبر را کار می کند که در مورد طارمی و رضاییان تا به این لحظه که حدود دو ساعت می گذرد خبری از این موضوع نیست! جالب اینجاست که خبر مذکور توسط توییتر و اینستاگرام باشگاه ریزه اسپور نیز تایید نشده است!

و اما سومین دلیل؛ در عکسی به عنوان عکس خبر پیوستن رضاییان و طارمی به ریزه اسپور از آن استفاده شده فردی در کنار این دو بازیکن حضور دارد که هیچ سمتی در باشگاه ترکیه ندارد! با یک جست و جوی ساده و بدست آوردن اسامی اعضای مدیریتی باشگاه ریزه اسپور ترکیه که عکس آن را می توانید مشاهده کنید هیچ تصویری از فردی که در حین امضای قرارداد در کنار طارمی و رضاییان حضور دارد وجود ندارد!

سایت ان تی وی اسپور ترکیه که معمولا به عنوان یک مرجع خبری رسمی در مورد اخبار ورزشی کشور ترکیه شناخته می شود نیز هیچ خبری در مورد پیوست رضاییان و طارمی به ریزه اسپور ترکیه کار نکرده تا به این ترتیب این انتقال جز در رسانه های داخلی در هیچ رسانه دیگری حتی در خود ترکیه کار نشده باشد! 

اگر کمی اهل جست و جو در فضاهای مجازی باشید می توانید سری به توئیتر فوتبال دوستان کشور ترکیه زده و در آنجا صحبت های هواداران تیم های مختلفی که در مورد بازیکنان جدیدشان با یکدیگر بحث می کنند را مشاهد کنید ولی در عین ناباوری در این میان هیچ صحبتی در مورد طارمی و رضاییان و حضورشان در تیم ترکیه انجام نشده است!

حال باید دید این موضوع که کمی مشکوک به نظر می رسد در نهایت به کجا ختم خواهد شد و آیا تمامی مواردی که در بالا به آنها اشاره شد یک به یک حل شده و خبر پیوستن طارمی و رضاییان به ریزه اسپور تایید خواهد شد یا اینکه اتفاق جالبی در راه خواهد بود؟!