گزینه پرسپولیسی ها برای جانشین طارمی: به پیراهن تیمم تعصب دارم

مسعود حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت : پس از پایان فصل گذشته احساسم این بود که سرمربی تیم فوتبال ذوب اهن احتیاجی به من ندارد و به همین دلیل به پیشنهاداتم فکر کردم و حتی با تعدادی وارد مذاکره شدم اما حقیقتا از ته قلب دوست نداشتم از ذوب آهن جدا شوم.

 

مهاجم ذوب آهنی ها ادامه داد: اکنون که متوجه شده ام آقای گل محمدی روی من نظر دارد، دوست دارم به گزینه ماندنم در ذوب آهن فکر کنم، به هر حال شرایط باشگاه ذوب آهن، مدیریت و کادرفنی در کلاس خوبی است و خیلی از بازیکنان آرزوی پوشیدن پیراهن این تیم را دارند، احساسم این است شرایط ذوب آهن را بار دیگر بررسی کنم و به زودی تصمیم خودم را نهایی خواهم کرد.

 

گفتنی است پیش از این خبرهایی مبنی بر رفتن حسن زاده از ذوب آهن و رفتن به تیم هایی چون پرسپولیس تراکتورسازی، ماشین سازی، سایپا و ... شنیده می شد اما به نظر می رسد حسن زاده در صورت حل شدن مشکلات در تیم سبز پوش ذوب آهن خواهد ماند.

 

حسن زاده در فصل نقل و انتقالات یک بازیکن مهم به حساب می اید، او پس از قهرمانی در جام حذفی با انتشار یک کلمه "خداحافظ اصفهان"، همه فوتبال دوستان را به فکر جدایی خود از ذوب آهن انداخته بود. حسن زاده که یکی از زهردارترین مهاجمان حاضر در لیگ برتر محسوب می شود یکی از عجیب ترین موردهای حاضر در بازار نقل و انتقالات تابستانی بود که هنوز معلوم نیست چه وضعیتی برای فصل بعدش به وجود می آید.