گزینه های جانشینی طارمی در پرسپولیس را بشناسید

با عقد قرارداد رسمی مهدی طارمی با باشگاه ریزه اسپور مسئولان تیم پرسپولیس از روز گذشته برای جایگزینی این بازیکن دست به کار شدند تا یک نفر را در خط حمله این تیم جذب کنند. 

براساس این گزارش طارمی که هفته گذشته اعلام کرده بود مشکلی برای همکاری با پرسپولیس ندارد روز گذشته با این اقدام خود شوک بزرگی به سرمربی پرسپولیس و هواداران این تیم داد.

در این میان موضوع خروج مسعود حسن زاده از جمع بازیکنان ذوب آهن همچنان مطرح است. مهاجم جوان و گلزن تیم ذوب آهن که هنوز تیم فصل بعدش را مشخص نکرده از گزینه های احتمالی جانشینی طارمی به شمار می رود. 

براین اساس شایعات دیگری هم درباره احتمال حضور پروپیج مهاجم کروات فصل گذشته استقلال که در لیست مازاد این تیم قرار دارد در تیم پرسپولیس به گوش می رسد. شناخت کافی برانکو از این مهاجم و آشنایی پروپیج با لیگ فوتبال ایران از جمله دلایلی است که پیرامون احتمال حضور او در پرسپولیس مطرح می شود.

علاوه بر این ها احتمال ضعیف دیگری هم مطرح شده که به خروج نام شهباززاده از لیست بازیکنان استقلال مربوط میشود. حضور همزمان پنج مهاجم در خط حمله استقلال باعث شده تا گمانه زنی هایی در این باره صورت بگیردکه ممکن است این بازیکن از جمع آبی پوشان جدا شود.

بی گمان تا پیش از خروج کاروان پرسپولیس از کشور برای برپایی اردوی اوکراین تکلیف مهاجم جانشین طارمی مشخص خواهد شد.