طاهری: طارمی گفته بود برای امضای قرارداد برمی گردم

علی اکبر طاهری در نشستی که با هوارداران معترض پرسپولیس در فدراسیون داشت، اظهار داشت: بعد از بازی راه آهن وکیل مهدی طارمی به دفتر من آمد و گفت که مهدی چند پیشنهاد خارجی دارد و قراردادش نیز با پرسپولیس تمام شده و دیگر این فصل نمی تواند در تیم پرسپولیس حضور داشته باشد. ما نیز با وکیل او صحبت کردیم و قرار شد خود مهدی به باشگاه بیاید تا صحبت کنیم. ولی هیچ خبری از او نشد و فقط یکی، دو تماس تلفنی داشتیم.

وی افزود: تا چند روز پیش که به باشگاه آمد و قرارداد او را تنظیم کردیم اما امضا نکردیم. او گفت به سفر ترکیه می روم و بعد از آن برای صحبت و امضای اصلی می آیم که دیروز شنیدیم با تیم ترکیه ای به توافق رسیده و قراردادش را امضا کرده است. در مورد رامین رضائیان نیز ما در قراردادش ذکر کردیم که اگر 80 درصد پولش را دریافت کند سال بعد نیز در این تیم خواهد ماند اما این بازیکن 20 درصد جریمه شد که این موضوع به خاطر اسپانسر باشگاه بود ولی در کل 80 درصد دریافتی خود را داشته و ما نیز اعتراضمان را نسبت به این موضوع کتبا به کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارائه دادیم.

طاهری در پایان گفت: ما طبق نظر برانکو بازیکن جذب کرده ایم و در پست هایی که مشکل و کمبود بازیکن داشتیم با مشورت با برانکو این کار صورت گرفته است.