منصوریان نمی تواند روی نیمکت استقلال بنشیند
 گفت و گوی آل اسحاق را در زیر بخوانید.
 

حسین آل اسحاق مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران می گوید قرارداد بیرانوند با پرسپولیس غیرقانونی است و منصوریان هم نمی تواند  به تیم دیگری برود. گفت و گوی آل اسحاق را با بانک ورزش می خوانید.

 

آیا فسخ یک جانبه قرارداد وجاهت قانونی دارد؟

خیر، آیین نامه سازمان لیگ به صراحت می گوید که فسخ قرارداد به دلیل ماده 23 بند 12 با این شرایط غیرقانونی است.

متن این قانون چیست؟

این قانون می گوید اگر بازیکن یا کادرفنی کمتر از 50 درصد تا پایان فصل فوتبالی دریافتی داشته باشد، می تواند یک طرفه فسخ کند.

مگر این قانون معلق نشده؟

بله ولی گفته می شود که قانون فسخ یک طرفه درباره بیرانوند و منصوریان استثنا قائل شده است، حالا سوال من این است که پایان فصل فوتبالی دقیقا چه زمانی است؟

احتمالا بعد از پایان جام حذفی!

دقیقا حرف ما هم همین است، بیرانوند و منصوریان قبل از پایان جام حذفی رفته اند و قراردادشان را فسخ کرده اند بنابراین کار آن ها از دو جهت صحیح نبوده، اول اینکه قبل از پایان جام حذفی فسخ کرده اند و دوم اینکه فسخ یک طرفه معلق شده است.

ولی شما از جام حذفی کنار رفته اید.

این که دلیل نمی شود، پس با این منطق سقوط راه آهن از وقتی قطعی شده بود بازیکنانش می توانستند بروند و فسخ یک طرفه کنند. این که منطقی نیست.

کاظمی نامه ای به شما نداده که بیرانوند و منصوریان شامل قانون معلق شدن فسخ یک طرفه نمی شوند؟

خیر، چنین نامه ای برای ما ارسال نشده است. در تاریخ 1 خرداد 1395 نامه ای دریافت کردیم که گفتند فسخ یک طرفه معلق شده است، قبل و بعد از آن چیزی به دست ما نرسیده است.

یعنی دنبال بازگرداندن بیرانوند و منصوریان هستید؟

ما دنبال بازگرداندن کسی نیستیم. این حق ماست و در حال پیگیری هستیم.

تکلیف وحید امیری و سید جلال حسینی چه می شود؟

این دو بازیکن قراردادی با ما ندارند و اگر تمدید نکنند بازیکن آزاد هستند. پیام صادقیان، بیرانوند و منصوریان با ما قرارداد دارند.

یعنی صادقیان باید برگردد؟

چیزی که من می دانم این است که او با ما قرارداد دارد و به زودی باید به نفت برگردد.