شهبارزاده میتواند از استقلال برود؟!

مهاجم استقلال در این روزها با پیشنهاد جدی از لیگ ترکیه روبه‌رو شده است و عده‌ای اعتقاد دارند او قرار است همان راهی را برود که رامین رضائیان در پرسپولیس رفته بود.

 

رامین رضائیان در روزی که با باشگاه ریزه اسپور قرارداد امضا کرد، نماینده‌اش را به سازمان لیگ‌برتر فرستاد و قرارداد خود را یک طرفه فسخ کرد، اتفاقی که گفته می شود قرار است برای سجاد شهباززاده هم بیفتد.

 

اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که شهباززاده نمی تواند مثل رضائیان قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کند چراکه در قرارداد این بازیکن آمده که در صورتی که از باشگاه‌های خارجی پیشنهاد دریافت کند، می‌تواند در صورت رضایت باشگاه و به صورت توافقی با پرداخت 30درصد از قرارداد جدیدش از جمع آبی‌ها جدا شود.

 

حالا آبی‌ها یک برگ برنده مهم دارد و آن هم این است که بدون اجازه آنها شهباززاده نمی‌تواند قراردادش را با استقلال فسخ کند. البته او اصرار به رفتن از ایران دارد و با مسئولان باشگاه آلانیا اسپور هم به توافق رسیده است. به همین دلیل هم او با حضور در ایران تمام تلاش خود را خواهد کرد تا قراردادش را با استقلال فسخ کند و فوتبالش را در یک لیگ معتبر اروپایی ادامه دهد.