آقای میلیاردر هوادار خاص تیم پرسپولیس است و کمک می کند

جعفر کاشانی در خصوص جدایی مهدی طارمی و رامین رضائیان از تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به‌هرحال این دو بازیکن هم از پرسپولیس رفتند، اما باید بدانیم نام پرسپولیس بزرگ‌تر از هر نام دیگری است و قطعاً باید تفکر بازیکنان به‌گونه‌ای باشد که بدانند ارزش و قداست این پیراهن چیست.

وی ادامه داد: بازی کردن در پرسپولیس و حتی استقلال یک اتفاق بزرگ برای هر فوتبالیستی است و بازیکنان باید قدر پیراهنی را که بر تن می‌کنند بدانند؛ چراکه میلیون‌ها هوادار پشت سر این دو تیم است و کسی نمی‌تواند منتی بر سر این دو باشگاه بگذارد، بلکه پرسپولیس و استقلال هستند که بازیکنان را بزرگ می‌کنند، نه بازیکنان این دو باشگاه را.

عضو هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص سفر بازیکنان این تیم به اوکراین برای اردوی آماده‌سازی اظهار داشت: باید تا می‌توان بازیکنان جوان را به چنین اردوهایی فرستاد تا بتوانند تجربه خوبی کسب کنند، شما این را در نظر داشته باشید که این بازیکنان با تمرین در کمپ‌های پیشرفته می‌توانند به آمادگی بیش‌تری برسند و قطعاً در ادامه مسابقات برای پرسپولیس مفیدتر خواهند بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با توجه به یارگیری سرخ‌پوشان در فصل نقل و انتقالات،‌ آینده این تیم لیگ برتر شانزدهم را چطور پیش‌بینی می‌کنید، گفت: به نظر من امسال پرسپولیس شرایط خوبی دارد، شما دیدید که سال گذشته پرسپولیس نتوانست لیگ را آغاز کند، اما در ادامه نتایج بسیار خوبی گرفتند و حتی تا روز آخر برای قهرمانی جنگیدند. در کل من فکر می‌کنم سال خوبی در انتظار پرسپولیس خواهد بود؛ چراکه مسؤولان باشگاه هم تا اینجا تلاش مضاعفی برای بستن تیمی خوب انجام داده‌اند که باید قدردان آنها باشیم. البته من باید از مسؤولان شهرداری تهران هم تشکر کنم، بالاخره دو استادیوم به پرسپولیس و استقلال داده شد تا آنها بعد از سال‌ها دارای استادیوم اختصاصی شوند. باید آرزو کنیم شرایط به‌گونه‌ای پیش برود که پرسپولیس تبدیل به یک باشگاه شود؛ چراگه این پتانسیل در تیم وجود دارد.

کاشانی در خصوص مصاحبه‌ای که از قول وی منتشر شده مبنی‌بر اینکه حسین هدایتی به پرسپولیس کمک نکرده است، اظهار داشت: من چنین حرفی نزدم، اتفاقاً او همانند یک هوادار خاص در کنار تیم بوده و کمک‌هایی هم انجام داده است و ما باید مثل همه دنیا از زحماتی که هواداران خواص می‌کشند، تشکر کنیم؛ چراکه باشگاه‌های پرطرفدار همواره هواداران خواصی دارند که در مواقع لزوم به تیم کمک می‌کنند.