بمب نقل و انتقالات: به آرزویم که پیراهن استقلال بود رسیدم

بختیار رحمانی اظهار داشت: بعد از چند سال به آرزوی قلبی ام رسیدم. خوشحالم که به استقلال آمدم. بازیکنان خوبی جذب کردیم و امیدوارم نتیجه ای که لایق استقلال است را کسب کنیم.

وی افزود: بازیکنان خیلی خوبی جذب شدند. امیدوارم بتوانیم نتیجه ای که لایق استقلال است را در پایان فصل کسب کنیم. 

رحمانی در خصوص شماره پیراهنش در استقلال گفت: بازی ها هنوز شروع نشده است. در این خصوص بارها صحبت کرده ام. هرچه علی آقا بگوید اطاعت می کنم. افتخاری است برای من که این شماره را بپوشم. نگهداری از این پیراهن سخت است چون تن بزرگان استقلال بوده است. 

هافبک جدید استقلال درخصوص شرایط استقلال گفت: فکر می کنم با تیمی که بسته شده اهداف بزرگی در ذهن کادر فنی وجود دارد. ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا دل هواداران را شاد کنیم. فکر می کنم در چند جام مدعی هستیم. بنده به شخصه این نوید را به هواداران می دهیم که سال خوبی را پیش رو داشته باشیم. 

رحمانی در خصوص اینکه با پیوستن به استقلال به تیم ملی هم دعوت شده است خاطرنشان کرد: کی روش همیشه به من لطف داشته است. البته من در اردوهای قبلی هم دعوت می شدم اما به دلیل مشکل سربازی ام نمی توانستم در خدمت تیم ملی باشم. تلاش می کنم در استقلال عملکرد خوبی داشته باشم.

وی درباره اینکه آیا برای پیوستن به استقلال با کی روش مشورت کرده است یا خیر گفت: با کی روش مشورت نکردم. یکسال است که کی روش را ندیده ام. فقط یک بار او را در هتل دیدم. 

رحمانی درباره اینکه شرایط لیگ امسال را چطور می بیند گفت: تیم ها بازیکنان خوبی را جذب کردند. ماشین سازی، تراکتور، پرسپولیس همه نفرات خوبی را به خدمت گرفته اند و فکر می کنم لیگ باکیفیتی داشته باشیم. 

وی در خصوص پیش بینی اش از مدعیان لیگ امسال ادامه داد: رقیبان همه سخت هستند. آنچه که مهم است این است که ما باید خودمان خوب باشیم. 

رحمانی در پایان درباره اینکه قراردادش از سقف یک میلیارد گذشته است یا خیر افزود: نه خیلی.