آخرین وضعیت شهباززاده از زبان منصوریان

سرمربی استقلال در خصوص آخرین وضعیت سجاد شهباززاده گفت: شب گذشته مسئولیت شهباززاده را به پندار توفیقی سپردیم و خواسته شد به گونه‌ای مدیریت کند که هم احترام باشگاه حفظ شود و هم بازیکن. اگر امشب به این نتیجه برسیم که بودنش در ترکیه به شهباززاده کمک خواهد کرد، از موضع خودمان کوتاه می‌‌آییم. درست است که بازیکنانی چون جابر انصاری و آرش افشین را در استقلال داریم اما بودن شهباززاده در کنار ما خیلی کمک می‌کرد.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه باشگاه استقلال قصد دارد برای شهباززاده جریمه در نظر بگیرد، گفت: کلیت باشگاه‌داری ما حرفه‌ای نیست و تنها آرم حرفه‌ای را داریم. اگر بازیکنی زمانی بی‌تعهدی کرد، باید دو طرفه نگاه کنیم. باشگاه استقلال به خاطر مشکلات مالی سال گذشته‌، نتوانست به تعهداتش عمل کند. اگر شهباززاده به تمرینات استقلال برگردد، جریمه‌ای برای او در نظر نمی‌گیریم، البته بهتر بود که شهباززاده اعلام می‌کرد که قصد رفتن به ترکیه دارد. او تنها گفت که پیشنهاد دارد اما حرفی از رفتن نزد. شاید او پیش‌بینی می‌کرد که اگر می‌ماند، ما جلوی رفتنش به ترکیه را می‌گیریم. نه تنها شهباززاده، بلکه همه کسانی که در فوتبال هستند، باید اصول حرفه‌ای‌گری را بدانند.

 

منصوریان درباره آخرین وضعیت سجاد شهباززاده گفت: او خودش درباره آینده‌اش تصمیم می‌گیرد،‌ اگر سجاد نخواهد به خارج از کشور برود ما کمکش خواهیم کرد و اگر بخواهد چنین تصمیمی بگیرد باید شرایطی برای او به وجود بیاوریم که به این بازیکن کمک شود.