یک استقلالی قدیمی بمب نقل و انتقلات را منفجر کرد

امید ابراهیمی بی تردید فصل گذشته در کنار مهدی رحمتی بهترین بازیکن استقلال بود و با گل های حساسی که برای تیمش به ثمر رساند نقش به سزایی در موفقیت های آبی ها داشت. اما امید ابراهیمی در پایان لیگ پانزدهم به نزدیکان خود اعلام کرد که قصد دارد فوتبالش را در لیگ ستارگان قطر ادامه بدهد تا به این شکل باشگاه استقلال کار سختی برای تمدید قرارداد با این بازیکن داشته باشد. از همان ابتدا حضور منصوریان در استقلال این مربی جوان تاکید ویژه ای روی تمدید قرارداد با امید ابراهیمی داشت اما مشکلات مالی باشگاه استقلال و البته رقم بالای قرارداد این بازیکن مانع از تمدید قرارداد این بازیکن با آبی ها شد.

 

اما در روزهایی که استقلال با مشکلات مالی عدیده ای دست و پنجه نرم می کند و البته هنوز پول اسپانسر برای فصل جدید به حساب باشگاه واریز نشده است، یک استقلالی قدیمی به کمک باشگاه شتافت و هرینه های تمدید قرارداد ابراهیمی را تقبل کرد. شهرام شفیع زاده مالک قدیمی باشگاه استقلال اهواز که پیش از این هم صحبت های زیادی در مورد حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال به گوش می رسید، شب گذشته به امید ابراهیمی قول تقبل هزینه های تمدید قراردادش را داد و همین موضوع باعث شد ستاره فصل گذشته آبی ها در این تیم ماندنی شود. با حضور ابراهیمی پست هافبک دفاعی استقلال بیمه شد و اگر این تیم در فصل آینده نتایج خوبی بگیرد بی تردید بخشی از آن را مدیون شفیع زاده خواهد بود.

 

شفیع زاده جلوتر از اعضای هیئت مدیره استقلال که دولت برای این تیم انتخاب کرده بود به کمک تیم محبوبش شتافت و باعث شد استقلال به یکی ازمهمترین اهدافش در فصل نقل و انتقالات برسد.