منصور پورحیدری  در مورد کشمکش باشگاه پرسپولیس و تیم ملی گفت: خود ما در پنج سال اخیر با آقای کی‌روش بحث‌های زیادی داشته‌ایم البته ما بحث فنی نداشته‌ایم و تنها مباحث اخلاقی بوده است.

وی ادامه داد: من فکر می کنم با توجه به اینکه تیم ملی شهریورماه باید به مسابقات سنگین مقدماتی جام جهانی برود بهتر است این مباحث جمع شوند. به هر حال تیم ملی مسابقات سنگینی در پیش خواهد داشت.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار این تیم با امیدهای خودش که با نتیجه ۵ بر صفر به پایان رسید گفت: این بازی البته در دو گروه مجزا انجام شد که هر کدام در یک نیمه به میدان رفتند و بازی هم با تیم امید خودمان بود، به همین دلیل ارزیابی زیادی در این رابطه نمی توانم داشته باشم به جز اینکه بازیکنان تلاش خوبی از خود نشان دادند و پرتلاش ظاهر شدند. اما هنوز نمی توان با این بازی ارزیابی نقاط قوت و ضعف را داشت.

وی در ادامه افزود: البته این بازی با توجه به اینکه بازیکنان دو بار در روز صبح و بعد از ظهر تمرین کرده بودند لازم بود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه پیرامون عدم فسخ قراردادهای پرویز مظلومی و وحید طالب‌لو و کمبود وقت در مورد ثبت قراردادها گفت: بزودی با مذاکراتی که انجام می‌شود این موضوع هم برطرف خواهد شد و مذاکرات به نتیجه می‌رسد. جای نگرانی نیست.

وی در مورد اردوی ارمنستان تاکید کرد: قرار بود به ترکیه برویم، اما با توجه به شرایط خاص آنجا ارمنستان را انتخاب کردیم که در این مسیر ادموند اختر و مگویان هم زحمت کشیدند و هم کمک حالمان خواهند بود.