حسین حسینی در این باره گفت: من چون برای گذراندن خدمت سربازی ام به ملوان رفته بودم یک سال دیگر با استقلال قرارداد داشتم و نیازی نبود که قراردادم را در هیئت فوتبال استان تهران ثبت کنم. حرف و حدیث هایی هم که در موردم به وجود آمده است تنها انگیزه ام را بیشتر می کند.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا می تواند به شروع لیگ برسد یا نه هم گفت: صد در صد می رسم. من 25 تیرماه به تمرینات استقلال بر می گردم و تا شروع لیگ خودم را آماده قرار گرفتن در درون دروازه این تیم می کنم.

 

دروازه بان استقلال در مورد اینکه 9 روز زمانی کمی برای آمادگی است هم می گوید: من این روزها خودم تمرینات بدنسازی ام را پیگیری می کنم و فکر می کنم 9 روز برای انجام کارهای دروازه بانی کافی باشد. من که بازیکنی نیستم که 10 سال بازی نکرده باشم. مطمئنا در یک هفته آماده می شوم و با قدرت در درون دروازه استقلال قرار می گیرم.

 

حسینی در مورد این که منصوریان اعلام کرده در صورتی که او آماده نشود، دروازه بان زیر 23 سال جذب می کند هم گفت: اول از آقای منصوریان تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و تا 25 تیرماه فرصت دادند. اگر هم یک درصد به شروع لیگ نرسم مطمئنا استقلال بزرگ تر از حسینی است و من مشکلی با این موضوع نخواهم داشت.