مهاجمی که جای طارمی را پر می کند

سرخپوشان در دیدار با پاراگ در تهران 6 گل به ثمر رساندند و در اردوی اوکراین هم برابر لوکوموتیو این کشور با 4 گل به پیروزی دست یافتند.

 

علی علیپور در 180 دقیقه 3 گل وارد دروازه حریفان کرد و دو گل هم شهاب زاهدی به تور پاراگ و لوکوموتیو چسبانده؛ مهاجمی که در دام دوپینگ گرفتار شد و یک سال در میادین حضور نداشت.

زاهدی در مورد این اتفاق گفته بود: به نظر همه چیز فوق‌العاده بود، روی ابرها بودم. خیلی پیش نمی‌آید که بتوانید در جایی مثل پرسپولیس که فشار خیلی زیاد است، ناگهان از تیم‌های پایه به تیم اصلی و لیگ برتر بیایید ولی این فرصت را پیدا کردم که با کمک و لطف مربیان و مسوولان تیم‌های پایه و تیم اصلی در این مسیر قرار بگیرم. برای من، همه چیز عالی پیش می‌رفت. برای آینده‌ام برنامه داشتم و خیلی تلاش می‌کردم. در ۱۷ سالگی داوطلبانه به خدمت سربازی رفتم تا این مساله در مسیر فوتبالم قرار نگیرد اما می‌خواهم به جوان‌هایی مثل خودم بگویم؛ ورزش حرفه‌ای پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و خیلی سخت است.

به هم سن و سال‌های خودم می‌گویم، باید خیلی مراقب باشند. باید از آدم‌های زیادی مشورت بگیرند تا مثل من ناخواسته دچار مشکلاتی مثل دوپینگ نشوند که اصلا نمی‌فهمید از کجا سر و کله‌اش پیدا می‌شود چون خیلی موزی است.

 

باید دید برانکو در لیگ شانزدهم فرصتی به مهاجم جوانش خواهد داد یا نه.