قلعه نویی: برای لیگ به تراکتورسازی خیلی امیدوار هستم

 امیر قلعه نویی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر پیکان در دیداری تدارکاتی که عصر جمعه به میزبانی ورزشگاه پیکانشهر برگزار شد گفت: تشکر ویژه دارم از باشگاه واقعا فرهنگی پیکان که حاضر شد در این شرایط با تیم ما بازی کند.

وی در ارزیابی اش از این دیدار گفت:  بازی به خاطر بودن بازیکنان در فصل بدنسازی کیفیت بالایی نداشت با این حال من به این تیم خیلی امیدوار هستم. ان شالله هفته به هفته بهتر خواهیم شد. براساس نمودار حرمتی که داریم ان شالله تا شروع لیگ بدنها به شرایط آرمانی برسد. الان فشار تمرینات را کم کردیم و به سمت بازیهای تدارکاتی رفتیم و سه بازی دیگر برگزار خواهیم کرد.

قلعه نویی در مورد جذب احسان حاجی صفی گفت: ایشان بازیکن بزرگی است که هر تیمی دوست دارد او را در خدمت داشته باشد. با این حال خودش باید در مورد تیم آینده اش تصمیم بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد ارزیابی اش از یورو گفت: یورو تحت تاثیر عوامل بیرونی بود. دوست داشتم کرواسی و بلژیک فینال باشند اما نشد. دلم برای کرواسی خیلی سوخت. این مسابقات نشان داد که شانس تاثیری زیادی در رقم خوردن نتایج و سرنوشت تیم ها دارد. پرتغال تا به حال بالا آمده و فکر می کنم اگر همینطور پیش برود قهرمان هم شود مثل دانمارک.

قلعه نویی در مورد میانگین سنی بازیکنان تیمش گفت: درست است که ما چند بازیکن باتجربه داریم اما بازیکنان جوانی را هم به خدمت گرفته ایم که میانگین سنی ما را به 27 رسانده است. ضمن اینکه در فوتبال شناسنامه بازی نمی کند.