سرویس ورزشی افکار نیوز - دو نماینده فوتبال کشورمان امروز به مصاف حریفان خود در مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهند رفت. دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا که از دیروز آغاز شده امروز نیزبا بازی دو نماینده کشورمان به ترتیب در اصفهان و دوحه قطر برگزار خواهد شد.
ذوب آهن و سپاهان در شرایطی به ترتیب مقابل سامسونگ کره و السد قطر قرار می گیرند که وضعیت کاملاً متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

ذوب آهن که در بازی رفت مقابل میزبانش سوون سامسونگ کره جنوبی به تساوی ارزشمند ۱-۱ دست یافت، از ساعت ۱۷:۲۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان پذیرای این تیم است.

نایب قهرمان دوره گذشته امسال نیز نشان داده که از قدرت خوبی برخوردار است و می‌خواهد برای دومین بار پیاپی حضور در نیمه نهایی را تجربه کند
در دیگر بازی این مرحله سپاهان در قطر با السد روبرو خواهد شد. نماینده ایران در بازی رفت که در اصفهان برگزار شد، در حالی با نتیجه یک بر صفر حریف قطری اش را شکست داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل استفاده سپاهان از رحمان احمدی دو اخطاره نتیجه این بازی را سه بر صفر به سود نماینده قطر اعلام کردند.

بنابراین زردپوشان اصفهانی برای صعود به دور بعد مجبورند حریف خود را در دوحه با نتیجه ۴ بر صفر یا هر پیروزی با اختلاف بیش از سه گل شکست دهند
ذوب‌آهن - سوان سامسونگ بلووینگز(ساعت ۱۶:۲۰، ورزشگاه فولادشهر)
السد - سپاهان(ساعت ۱۸:۵۰، ورزشگاه جاسم‌بن‌حمد دوحه)