با بازیکنانی که استقلال در فصل نقل و انتقالات جذب کرده است طرفداران این تیم حسابی به آینده آبی ها امیدوار شده اند و این بازیکن روز گذشته در اولین بازی جدی تیم شان به میدان رفتند که البته نتیجه دلخواه حاصل نشد. البته این تیم هم اکنون درفصل بدنسازی است و طبیعی است که بدن بازیکنان این تیم آماده برگزاری بازی نیست. 

 

کاوه رضایی در نیمه دوم بازی به میدان آمد و یکی دو موقعیت فوق العاده را خراب کرد تا این بازی را بدون گل زده پشت سر بگذارد.

 

 

 

آرش افشین هم مثل رضایی در نیمه دوم وارد زمین شد و بیشتر تلاش کرد برای رضایی موقعیت گل ایجاد کند تا بخواهد خودش گل بزند.

 

 

فرشید باقری هم در نیمه دوم وارد زمین شد و در کنار امید نورافکن در پست هافبک دفاعی قرار گرفت، این بازیکن به گفته کسانی که بازی را از نردیک تماشا کردند یکی از بازیکنان خوب تیمش بود.

 

 

وریا غفوری در نیمه دوم وارد زمین شد و روی حرکات ترکیبی با محسن کریمی موقعیت های زیادی روی دروازه آرارات ایجاد کرد که البته منجر به گل نشد.

 

 

محمد حسین کنعانی زادگان هم در نیمه دوم وارد زمین شد و در تک گلی که آرارات به ثمر رساند روی ضدحمله جاماند. البته این بازیکن به تازگی دوران مصدومیت خود را پشت سرگذاشته است و هنوز به مرز آمادگی نرسیده است.

 

 

زکی پور هم در نیمه دوم وارد زمین بازی شد و نمایش قابل قبولی داشت، این بازیکن تلاش می کند با شروع فصل بتواند پست دفاع چپ استقلال را بیمه کند.

 

 

بختیار رحمانی هم در بازی روز گذشته به میدان رفت و البته نمایش چندان درخشانی نداشت.

 

 

علی قربانی در بازی روز گذشه در نیمه اول به زمین رفت و یک پاس تک به تک به امید ابراهیمی داد اما این بازیکن نتوانست از فرصت به خوبی استفاده کند.