این دو یاغی عددی نیستند جلوی پرسپولیس

فرشاد پیوس که جسته و گریخته در جریان بازی‌های دوستانه پرسپولیس در اوکراین و گلزنی وحید امیری است می‌گوید: مهدی طارمی بازیکن بزرگی بود اما با آن همه فرصتی که بازیکنان پرسپولیس پارسال نصیب او کردند آقای گل شدن کار سختی نبود.

 

پیوس ادامه می‌ دهد: پرسپولیس از صد مهدی طارمی و رضاییان بزرگتر است ،البته این حرف توهین به این 2 بازیکن نیست که در تیم زحمتشان را هم کشیدند اما من فکر میکنم بالا رفتن سر وصدای رفتن این 2 تنها به خاطر شکل مرموز جدایی این 2 نفر بود. این 2 که از درخشان و ناصر محمد خانی و شاهرخ بیانی و پنجعلی بزرگتر نبودند که وقتی از جمع ما رفتند ما در سال 66 هر 3 جام را گرفتیم وبازیکنانی مثل کرمانی وعاشوری جای آن نفرات را گرفتند. حالا بیرانوند و ساسان انصاری ووحید امیری و جلال حسینی که بازیکنانی بزرگ بوده اند، به تیم آمده اند اما ما کرمانی و عاشوری را اتفاقی گرفته بودیم. مثلا همین محسن عاشوری خدمت سربازیش تمام شده بود و آمده بود کوچه برلن قدم بزند که من او را دیدم و به پرسپولیس آوردم وهمین محسن عاشوری بهترین زوج فوتبالی من شد.

 

فرشاد پیوس که خودش سال گذشته سپیدرود رشت را به لیگ دسته اول آورد ادامه می‌‌دهد :پارسال نحوه کار مربیان تیم به گونه ای بود که از پرسپولیس و بازیکنان این تیم خوب بازی گرفته شد و باعث شد تا بین هواداران وپیشکسوتان و سایر بزرگان مجموعه اتحاد ایجاد شد و پرسپولیس محبوب تر از همیشه شد و امسال این روند با شکلی بهتر ادامه خواهد داشت.