در خبرها داشتیم ماهان رحمانی بازیکن زیر ۲۳ سال سایپا با مدیر برنامه‌های خود (!) در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و با مسئولان این تیم برای پیوستن به جمع سرخپوشان مذاکره کرد.

 

در ادامه شنیده شد‌‌؛ روند مذاکرات خوب بود اما هنوز توافق بر سر برخی بندها حاصل نشد که به جلسه بعدی موکول شد!

 

به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه پرسپولیس خیلی به نحوه مذاکره با بازیکنان مدنظر و موقعیت این باشگاه بزرگ و پرطرفدار واقف نباشند. به این نکته توجه بفرمایید که ماهان رحمانی بازیکن تیم امید هم باید بند، تبصره یا آپشن برای عقد قرارداد داشته باشد؟

 

تا دیروز تصور می‌کردیم بازیکنانی مثل کاوه رضایی در مذاکره با پرسپولیس به مشکل برخورده باشند اما موضوع ماهان رحمانی حسابی ما را شگفت‌زده کرد.

 

چگونه می‌شود بازیکنی که فیکس تیم امید هم نبوده و در سایپا چندان موفق ظاهر نشده، همراه مدیر برنامه‌هایش به باشگاه پرسپولیس می‌رود و بر سر برخی بندهای قراردادش به مشکل می‌خورد؟

 

روزگاری ستاره‌های بزرگ فوتبال ایران برای پیوستن به پرسپولیس و همین‌طور استقلال سر و دست می‌شکستند و حالا...؟ زمانی کافی بود علی پروین از طریق نزدیکانش (‌و نه خودش!) به یکی از ستاره‌های مطرح فوتبال ایران کوچکترین اشاره‌ای می‌کرد تا طرف با سر به تمرینات پرسپولیس اضافه شود.

 

چهره مستعدی همچون مجید نامجومطلق به جرم گرفتن یک موتور اهدایی از طرف هواداران از تمرینات پرسپولیس اخراج می‌شود تا خیلی‌ها حساب دست‌شان بیاید.

 

متأسفانه گذر زمان و ناآگاهی برخی مدیران کار را به جایی رساند که بازیکنان برای پرسپولیس کلاس بگذارند، آن هم بدون یک بازی ملی!