بعد از این همه جنجال چطور آقای کاپیتان به تیم برگشت؟

بعد از اتفاقات فصل گذشته و افشاگری‌های محرم نویدکیا در برنامه نود، جدایی این بازیکن از سپاهان قطعی به نظر می‌رسید و حتی چند تیم برای جذب این بازیکن، مذاکراتی را با وی انجام دادند.

با وجود این ورق در باشگاه سپاهان به یکباره به سود نویدکیا چرخید و این بازیکن حتی روز گذشته برای دقایقی در تمرین طلایی پوشان حضور یافت. گفته می‌شود سلطان حسینی عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان از مدافعان اصلی بازگشت نویدکیا به تیم است و دو طرف جلساتی را با هم در این زمینه برگزار کرده‌اند.

سلطان حسینی یکی از شروط اصلی بازگشت نویدکیا به سپاهان را معذرت خواهی وی از عوامل باشگاه و کسانی که علیه آنها موضع گرفته بود، اعلام کرده است و با حضور نویدکیا در تمرین به نظر می‌رسد بخشی از کدورتها برطرف شده است.

این در حالی است که اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان این روزها سکوت کرده و هیچ موضعگیری در این خصوص نداشته است. باقریان که واکنش تندی بعد از صحبتهای نویدکیا در برنامه نود داشت، از مخالفان اصلی بازگشت کاپیتان زردپوشان به سپاهان بود و حتی عبدالله ویسی سرمربی جدید تیم لیست خود را بدون نویدکیا بسته بود.

گفته می‌شود اعضای هیات مدیره باشگاه سپاهان روی بازگشت نویدکیا اختلاف نظر دارند و همین مسئله باعث شده تا این بازیکن به جای مدیرعامل به همراه یکی از اعضای هیات مدیره به تمرین سپاهان برود.