از زمانی که پای حسین هدایتی به فوتبال ایران باز شده شاهد اظهاراتی از او بودیم و هستیم که بیشتر از هر چیزی رنگ و بوی پوپولیستی دارد. هدایتی که خودش را عاشق سینه چاک پرسپولیس می‌داند تلاش می‌کند با دادن وعده وعید به هواداران این تیم برای خودش محبوبیتی دست و پا کند.

در این روزها که زمان نقل و انتقالات لیگ برتر است فعالیت صفحه اینستاگرام هدایتی بیشتر از قبل شده و پست‌هایی در آن قرار داده می‌شود که تا به اینجای کار خلاف تمامی آنها رخ داده است. جالب اینکه تعدادی از اطرافیان هدایتی نیز تلاش می‌کنند نظر هواداران پرسپولیس را سمت او جلب کنند.

هدایتی که قول داده بود طارمی و رضاییان در پرسپولیس می‌مانند پس از پیوستن این دو بازیکن به ریزه‌اسپور جذب کاوه رضایی را قطعی دانسته بود. اما در هر دو بار این اتفاق رخ نداد تا مشخص شود وعده‌های هدایتی توخالی و پوچ است. هدایتی در آخرین وعده توخالی‌اش در صفحه اینستاگرامش از قطعی بودن پیوستن شجاع خلیل‌زاده به پرسپولیس صحبت به میان آورده بود که این وعده نیز به خیل وعده‌های پیشین این عاشق سینه‌چاک اضافه شد.

در طول این مدت هواداران پرسپولیس نیز تا حدود زیادی به این باور رسیده‌اند که نباید قول‌ها و وعده‌ای هدایتی را جدی گرفت. باید دید هدایتی باز هم به هواداران پرسپولیس وعده وعید خواهد داد یا خیر. اما آنچه مسلم است او مسیری را طی می‌کند که پایان آن قابل تصور است، مسیری که قرار بود هدایتی را به یک جایگاه ممتاز نزد هواداران پرسپولیس هدایت کند، اما فعلا برعکس این موضوع در حال رخ دادن است.

 

وعده‌های «توخالی» هدایتی همچنان ادامه دارد/ شجاع هم به پرسپولیس نیامد!