محمد زادمهر در مورد بندی جنجالی در قرارداد رامین رضاییان که در آن قید شده این بازیکن می‌تواند در شرایطی خاص در فصل دوم از پرسپولیس جدا شود، اظهار داشت: من راجع به این مسائل اطلاعی ندارم، مسئول نقل و انتقالات باشگاه طاهری است و در این مورد باید از طاهری سوال کنید. 

از ریز قراردادها خبر نداشتیم
وی در پاسخ به این سوال که آیا قراردادهای منعقد شده بین باشگاه و بازیکن به هیئت مدیره گزارش نمی‌شده عنوان کرد: وقتی قراردادی با بازیکن بسته می‌شد در خصوص کلیت آن در هیئت مدیره گزارش داده می‌شد دیگر ما خبر نداشتیم که ریز قراردادها چطور است. 

عبدی برای تیم «ب» زحمت کشید
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره منحل شدن تیم «ب» این باشگاه گفت: حسین عبدی برای تشکیل این تیم خیلی زحمت کشید و جوان‌های با استعدادی هم جذب شدند اما به این نتیجه رسیدند که این تیم منحل شود و دستیار کروات برانکو بر تیم‌های پایه نظارت داشته باشد.

زادمهر ادامه داد: قرار شده بازیکنانی که برای تیم «ب» انتخاب شدند به تیم‌های پایه پرسپولیس منتقل می‌شوند. بالاخره اینها جوان‌های با استعدادی هستند که به درد پرسپولیس می‌خورند. 

انحلال تیم «ب» به خاطر اختلاف عبدی و طاهری نبود
وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم «ب» پرسپولیس به خاطر اختلاف طاهری و عبدی منحل شد و اینکه تکیلف پول‌هایی که از بازیکنان این تیم گرفته شد چه می‌شود، اظهار داشت: انحلال تیم «ب» به خاطر اختلاف طاهری و عبدی نبود. در ضمن پول گرفته شده از بازیکنان منتخب به آنها بر می‌گردد. 

تمام بازیکنان با نظر مستقیم برانکو جذب می‌شوند
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد عدم جذب شجاع خلیل‌زاده توسط این باشگاه خاطرنشان کرد: تمام بازیکنانی که به تیم جذب می‌شوند یا از تیم می‌روند با نظر مستقیم برانکو است. 

وضعیت‌مان نسبت به سال گذشته بهتر است
زادمهر درباره ناراحتی و نگرانی هواداران پرسپولیس از شرایط این تیم گفت: هواداران شرایط الان تیم را با سال گذشته مقایسه کنند. سال گذشته تا هفته ششم اسپانسر هم نداشتیم اما الان مشکل مالی نیست و تیم اردوی خارجی را هم برگزار کرده است. فقط یکی، دو بازیکن می‌خواهیم که آنها هم جذب می‌شوند. 

پرسپولیس خلیل‌زاده را می‌خواست
وی ادامه داد: باشگاه شجاع خلیل‌زاده را می‌خواست اما او با سپاهان قرارداد داشت، یکی، 2 بازیکن دیگر هم این شرایط را داشتند. بالاخره باشگاهی که با بازیکنی قرارداد دارد به راحتی بازیکنش را از دست نمی‌دهد. 

هواداران عام سرمایه‌های پرسپولیس هستند
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص نقش حسین هدایتی در تصمیم‌های این باشگاه تصریح کرد: همه می‌دانند که پرسپولیس دو نوع هوادار دارد، خیل عظیم هوادران را هوادار عام می‌گویند که سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند و تعدادی هم هوادار خاص هستند. 

از کمک‌های هدایتی استفاده و استقبال می‌کنیم
زادمهر افزود: هدایتی یکی از هواداران خاص پرسپولیس است که به تیم و باشگاه علاقه دارد و کمک هم می‌کند. باید احترام امثال هدایتی حفظ شود، بالاخره باشگاه از کمک‌های امثال هدایتی هم استقبال می‌کند و هم استفاده. پول‌هایی که هدایتی به باشگاه تزیرق می‌کند از طریق حساب‌های دولتی به باشگاه واریز می‌شود.