سیدجلال حسینی در رابطه با شرایط پرسپولیس در اردوی اوکراین اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است. فصل نقل و انتقالات برای مدیریت باشگاه فصل سختی است. طاهری زحمات زیادی را کشید و تیم خوبی داریم. برانکو نیز تلاش زیادی می کند.

وی افزود: اردوی خیلی خوبی در اوکراین داریم. من اردوهای زیادی بودم و این اردو از آن دسته اردوهای خوبی است که شرکت کردم. خدا را شکر همه شرایط خوب است و بازیکنان در شرایط خوبی تمرین می کنند. امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: سال سختی پیش رو داریم وباید در 3 جام بجنگیم. من فکر می کنم برای پرسپولیس همیشه بازیها سخت است و امسال نسبت به سالهای گذشته خیلی سخت تر است.

حسینی درباره فشار تمرینات پرسپولیس در اردوی اوکراین گفت: فشار تمرینات بالاست. حدودا یک ماهی است که تمرینات خیلی فشرده ای را انجام دادیم و من فکر می کنم این نوع تمرینات احتیاج است چون پرسپولیس تیم جوانی است و این بازیکنان جوان باید در شرایط بدنی خوبی قرار بگیرند. البته فکر می کنم که این بازیکنان به این تمرینات نیاز دارند.

وی در پایان درباره مصدومیتش افزود: تمرینات ما پرفشار بود، من یگ احساس دردی می کردم اما بعد از ام ار ای متوجه شدم که چیز خاصی نیست. خدا را شکر 3 روزی است که به طور کامل تمرین می کنم و امیدوارم بتوانم همین شرایطم را حفظ کنم چون نباید این روزها را از دست بدهیم.