ویسی: سپاهانی قدرتمند را راهی لیگ شانزدهم می‌کنیم

 عبدالله ویسی ظهر امروز درباره شرایط تیمش در فصل نقل و انتقالات و آماده‌سازی برای لیگ شانزدهم اظهار داشت: در فصل نقل و انتقالات خیلی خوب عمل کردیم و با بازیکنان مدنظرمان قرارداد بستیم.

وی افزود: البته سعی داشتیم یکی دو بازیکن را به خدمت بگیریم که امکان‌پذیر نشد اما در روزهای باقیمانده اگر بتوانیم برای آنها جایگزین پیدا می‌کنیم، در غیر اینصورت با همین تیم فعلی لیگ را آغاز می‌کنیم.

سرمربی تیم سپاهان با اشاره به حضور تیمش در جام شهدای مدافع حرم در بابل گفت: ما موفق نشدیم تاکنون بازی‌های دوستانه زیادی انجام دهیم و پس از دعوت در این تورنمنت به حرمت شهدا و برای حضور در این دیدارهای تدارکاتی پذیرفیتم و راهی بابل می‌شویم.

وی بیان کرد: پس از این تورنمنت برای تست پزشکی به تهران سفر می‌کنیم و پس از آن تا شروع لیگ در اصفهان تمرین خواهیم کرد؛ البته سعی داریم تا قبل از شروع لیگ دیداری تدارکاتی را در اصفهان و در ورزشگاه خانگی برگزار کنیم که مشخص نیست در فولادشهر باشد یا نقش جهان.

ویسی درباره بازگشت محرم نویدکیا به تیم تصریح کرد: برای ما هم پیشکسوتان باشگاه و هم محرم قابل احترام هستند و ما هم می‌خواستیم به نحوی مردم اصفهان را خوشحال کنیم که البته در این مورد برخی‌ها هم با این کار مخالف بودند.

وی افزود: اما در نهایت پیشکسوتان کمک کردند و محرم هم از مواضع خود کوتاه آمد و این اتفاق افتاد و حالا سعی داریم همه دست به دست هم سپاهانی قدرتمند را راهی لیگ شانزدهم کنیم.