ول کن رضاییان نیستیم

علی‌اکبر طاهری در حاشیه مراسم قرعه‌کشی شانزدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: مراسم طبق سیستم قبلی خود برگزار شد و امیدوارم لیگ پویایی را شاهد باشیم.

وی در مورد اینکه دربی قرار است در هفته‌های ابتدایی و ششم لیگ برتر برگزار شود، تصریح کرد: برگزاری دربی براساس قرعه‌کشی بوده و فرقی ندارد کدام هفته برگزار شود. دربی در هر هفته‌ای برگزار شود، لذت‌بخش خواهد بود. امیدوارم هواداران از دربی لذت ببرند و بتوانیم دل تماشاگران‌مان را شاد کنیم. فکر نمی‌کنم مسئله خاصی درباره اینکه دربی در هفته ششم و هفته‌های آغازین لیگ برگزار می‌شود، وجود داشته باشد. ضمن اینکه ما در نیم‌فصل دوم هم یک بازی دیگر مقابل استقلال برگزار می‌کنیم و به‌نظرم مشکل خاصی از این بابت ایجاد نمی‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه بازیکنان پرسپولیس اعتقاد دارند که تمرینات این تیم در اوکراین پرفشار برگزار می‌شود، تصریح کرد: بهتر است بحث‌های فنی را کارشناسان مطرح کنند.

طاهری در مورد انحلال تیم «ب» پرسپولیس گفت: قرار بود این تیم پشتیبان تیم بزرگسالان باشد، اما طبق رایزنی‌هایی که صورت گرفت متوجه شدیم آن چیزی که دنبالش بودیم، اتفاق نیفتاده است. قرار است بازیکنان مستعدی که سن‌شان به آکادمی می‌خورد، مورد استفاده قرار بگیرند.

وی در واکنش به اظهارات نصرالله سجادی، معاون توسعه قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه به هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال تذکر داده شده هرچه زودتر مدیرعامل را انتخاب کنند، گفت: لطف کنید جملات دیگران را که نشنیده‌ام، به من نگویید. اگر سؤالی از من دارید، بپرسید تا پاسخ بدهم. طبق قانون و اساسنامه، هیئت مدیره باید مدیرعامل را معرفی کند. مجمع نیز این اختیار را دارد. پیش از این نیز گفته بودم که واژه‌ها و منصب‌ها ویژگی اجرایی نمی‌دهند. عملکرد ما به‌عنوان سرپرست باشگاه در یک سال گذشته مشخص است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد شکایت از رامین رضاییان عنوان کرد: طبق قراردادی که با این بازیکن داشتیم، او باید برای ما بازی می‌کرد. از رضاییان شکایت کرده و از این موضع خود کوتاه نمی‌آییم. ITC این بازیکن را صادر نخواهیم کرد. ما در چند نوبت اعتراض‌مان را به مقامات داده‌ایم. روی حق‌مان پافشاری می‌کنیم تا مشخص شود چه کسی به تعهدش پایبند نبوده است.

طاهری درباره جذب مهاجم برای پرسپولیس خاطرنشان کرد: جذب مهاجم دستور کار ما قرار دارد و با سرمربی تیم در حال رایزنی هستیم.

وی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در سال‌های گذشته در یک شرکت تحت‌ِنظر او فعالیت می‌کرده است، گفت: در شان خودم نمی‌بینیم که به این پرسش پاسخ بدهم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره خریدهای این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات گفت: لیستی از سوی سرمربی تیم به ما اعلام شد و ما براساس آن ارتباطات خوبی را برقرار کردیم و توانستیم پست‌های مورد نیاز را تقویت کنیم. البته در پست‌هایی که بازیکن جدا شده داشتیم نفرات زیادی وارد شدند و تلاش ما این است که بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.