زمان دربی برای ما خیلی خوب شد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص وضعیت دروازه‌بانی استقلال و غیبت مهدی رحمتی در بازی‌های ابتدایی این تیم گفت: به هر حال ما سه دروازه‌بان خوب داریم و احتمالا در هفته های اول از سید حسین حسینی درون دروازه استفاده می‌کنیم.

زمانی در خصوص چالشی که میان پیشکسوتان استقلال به وجود آمده است، افزود: پیشکسوت ها سرمایه اصلی باشگاه هستند. آنها باید تیم را حمایت کنند، نه اینکه بخواهند تنش ایجاد کنند.

وی در رابطه با قرعه کشی اظهار کرد: همه چیز خیلی واضح برگزار شد و قرعه کشی خوبی را شاهد بودیم. همچنین دربی که با پرسپولیس داریم نیز به نظر من در زمان خوبی برگزار می شود چرا که ما آمادگی کامل خود را کسب کرده ایم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص بحث مدیرعاملی این باشگاه افزود: هنگامی که تیم از اردوی ارمنستان بازگردد، ما در هفته آینده جلسه ای برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم بحث مدیرعاملی باشگاه استقلال را هم مشخص کنیم، اما افشارزاده همچنان تا انتخاب مدیرعامل به عنوان سرپرست به کار خود ادامه می دهد.

زمانی در خصوص روند جذب بازیکن نیز خاطرنشان کرد: خدا را شکر می کنم که در فصل نقل و انتقالات توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و بازیکنانی که کادر فنی مدنظر داشت را جذب کنیم. فکر می کنم استقلال با بازیکنانی که جذب کرده است امسال با قدرت در مسابقات حاضر شود.