به گزارش فارس،لوکا بوناچیچ پس از ۲ بر یک برابر السد قطر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این برد را به بازیکنان تبریک میگویم اما ما با قانون AFC حذف شدیم. با این حال به این قانون احترام میگذاریم مادر خارج از خانه بردیم و حذف شدیم مثل این میماند که ما به رم رفته باشیم اما پاپ را نبینیم.

وی ادامه داد: سپاهان در واقع به نیمه نهایی رسید اما نتوانست در این مرحله از مسابقات حضور پیدا کند. ما موفق شدیم دو بار السد قطر را در میدان شکست دهیم. با این احال امیدوارم این تیم موفق شود و بتواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

بوناچیچ تأکید کرد: این دو پیروزی برابر السد به بازیکنان ما انگیزه زیادی می‌دهد تا در ادامه لیگ برتر ایران خوب کار کنیم. من با مس کرمان نیز السد قطر را شکست داده بودم و این بار هم این کار را انجام دادم.
سرمربی سپاهان در مورد اینکه این تیم در نیمه دوم عقب‌نشینی کرد، گفت: السد ۲ بر صفر عقب بود و این مسئله طبیعی است که تیمی در خانه عقب است فشار می‌آورد و بهتر بازی می‌کند ما در نیمه دوم سیستم بازی را عوض کردیم و تلاش کردیم هجومی‌تر بازی کنیم اما برخی از بازیکنان متأسفانه خوب جواب ندادند. با این حال باز هم ما پیروز شدیم و دو بار در زمین و میدان السد قطر را شکست دادیم.

وی افزود: در دیدار با السد تا دقیقه ۷۰ خوب بازی کردیم اما شرایط آب و هوایی بازیکنان ما را خسته کرد و ما در اواخر مسابقه دچار مشکل شدیم.