گرشاسبی: طارمی برنمی گردد،به شایعات توجه نکنید

حمیدرضا گرشاسبی  در رابطه با انحلال تیم ب پرسپولیس با وجود تصویب در هیات مدیره اظهار داشت: تشکیل این تیم در هیات مدیره تصویب نشده بود و تصمیم در شرایط فعلی این بود که این تیم به کارش ادامه ندهد. گاهی اوقات چنین تصمیم هایی نیز به صلاح یک باشگاه است.

وی در واکنش به اینکه تعدادی از اعضای این تیم قصد دارند فردا مقابل وزارت ورزش تجمع کنند، عنوان کرد: اگر قراردادی دارند، بروند شکایت کنند، دیگر تجمع معنایی ندارد. همه باشگاهها هر ساله تست برگزار می کنند و بعد از اینکه تمام می شود، به همه بازیکنان می گویند خداحافظ. حالا چطور وقتی نوبت پرسپولیس شده، این افراد اینقدر اعتراض می کنند و موضوع را بزرگ کرده اند؟ با این بازیکنان مگرچه قراردادی بسته شده که از باشگاه طلب دارند؟

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره زمان برگزاری جلسه هیات مدیره تصریح کرد: فعلا که برنامه ای برای تشکیل جلسه نداریم اما اگر موضوع خاصی باشد، قطعا این کار را انجام می دهیم.

گرشاسبی در واکنش به شایعه بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس گفت: این خبر در حد شایعه است. بعید می دانم که چنین اتفاقی رخ دهد و باشگاه پرسپولیس بخواهد خسارتی را به باشگاه ترکیه ای برای جدایی طارمی بدهد. بازیکنی که رفت، دیگر رفته است و نباید به فکر بازگشت آن باشیم. موضوع بازگشت طارمی را خیلی جدی نگیرید.

وی درباره اینکه هدایتی در شبکه های اجتماعی دائما از نقل و انتقالات پرسپولیس صحبت می کند، بیان داشت: ما هر فردی که پرسپولیسی است را در کنار پرسپولیس می دانیم اما اگر بخواهیم درباره نقل و انتقالات حرف بزنیم، فقط باید منبع موثق را طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس بدانیم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در رابطه با تذکر سجادی برای انتخاب مدیران عامل پرسپولیس و استقلال خاطرنشان کرد: باید قبل از هر چیز مراحل قانونی انتقال این تیمها از وزارت اقتصاد و دارایی به وزارت ورزش انجام شود. فعلا امکان انتخاب مدیرعامل وجود ندارد و ممکن است در هفته جاری اعلام شود. ما هم منتظریم این نامه هستیم تا بعد از آن مدیرعامل را انتخاب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس امسال مشکل مالی نخواهد داشت، گفت: فعلا روی کاغذ مشکلی نیست چون چند اسپانسر قرارداد بستند و تعهد دادند. امیدوارم که در طول فصل نیز مشکلی پیش نیاید.

گرشاسبی در پایان درباره قرعه ای که برای پرسپولیس رخ داده، اذعان داشت: قرعه کشی برای پرسپولیس نباید فرقی کند. پرسپولیس هر قرعه ای باید استقبال کند چون تیم بزرگی است. تیمهایی که می خواهند با پرسپولیس مبارزه کنند، باید از این موضوع خوشحال یا ناراحت باشند. اصلا در این فازها نباید برویم و وضعیت برای استقلال هم همین است.