حق با شهباززاده است بگذارید برود

مهدی امیرآبادی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: با شرایط کنونی، توقعات از این تیم بسیار بالا رفته است. می‌بینیم که با یک شکست، همه علیه تیم موضعگیری می‌کنند. استقلال شرایط خوبی دارد و ان‌شاءالله با برنامه‌های آماده‌سازی این تیم و اردوی ارمنستان، بتواند خوب نتیجه بگیرد و انتظارات هواداران را برآورده کند.

وی درباره صحبت های پیش آمده و درگیری‌های لفظی فرزاد مجیدی با کادر فنی پیشین استقلال عنوان کرد: این اختلافات را خوب نمی‌بینم. پارسال رفاقت و خوشی این افراد را با هم دیدیم، اما اکنون از این حرف‌ها تعجب می‌کنم. وقتی مربیان و بازیکنان راحت به هم توهین می‌کنند، نباید انتظاری از هواداران و مردم داشته باشیم. این کارها اصلاً خوب نیست. صرف نظر از نتایج فصل گذشته، افراد با هم رفیق هستند. باید قدر این رفاقت‌شان را بیشتر بدانند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره جدایی سجاد شهباززاده تصریح کرد: شهباززاده بازیکن بسیار خوبی است و درباره آینده خود تصمیم گرفته است. من بند قرارداد او را مطالعه کرده‌ام. به نظرم باشگاه می‌بیند که حق با شهباززاده است، اجازه دهد تا او برود و جلوی پیشرفت این بازیکن را نگیرد.

امیرآبادی درباره خداحافظی جواد نکونام از فوتبال گفت: جواد در بهترین موقع خداحافظی کرد و حجب و حیای فوتبالی‌اش پابرجا ماند. نکونام می‌تواند در کنار کارلوس کی‌روش در تیم ملی، تجارب ارزشمندی را کسب کند و از لحاظ فوتبالی به روز شود و سپس به تیم ملی یا به هر باشگاهی که می‌خواهد برود، کمک زیادی بکند.

وی درباره نحوه خداحافظی نکونام در بهشت امام رضا(ع) گفت: این کار، بسیار زیبا و جدید بود و بهتر است که برای او بازی خداحافظی برگزار کنند. خداحافظی در چنین جایی و در کنار همبازیان سابق، کار بسیار قشنگی بود.