آخرین وضعیت سجاد شهباززاده با استقلال/پول بده و برو

پندار توفیقی درباره اینکه آیا مشکلات مالی استقلال رفع شده است یا نه،اظهار داشت: موسسه هایی مثل همراه اول و بنیاد کوثر اسپانسرهای ما در این فصل هستند و فکر می کنم امسال از نظر مالی مشکلات حل شده است. 

وی درباره طلب پرویز مظلومی از استقلال گفت: پرویز مظلومی از بزرگان استقلال است و از گذشته هم از استقلال طلب دارد. فکر می کنم 50 درصد قرارداد وی پرداخت شده است اما حتما با وی جلسه ای می گذاریم و امیدواریم با وی به توافق برسیم تا طی اقساط طلب وی را پرداخت کنیم.

توفیقی درباره مبلغی که مظلومی از استقلال طلبکار است اذعان داشت: فکر می کنم حدود 500،600 میلیون تومان طلب پرویز مظلومی باشد.

وی درباره آخرین وضعیت سجاد شهباززاده در استقلال بیان داشت:منصوریان به شدت روی شهباززاده نظر دارد و می خواهد او بماند. منتظر هستیم ببینیم که آیا در تیم می ماند یا خیر. انشاالله می ماند و اگر نماند مبلغی از وی گرفته می شود تا قراردادش با تیم جدید در ترکیه بسته شود.

توفیقی درباره اینکه آیا مشکلی برای ثبت قرارداد منصوریان و کادر فنی جدید استقلال وجود ندارد خاطرنشان کرد: مشکلی برای ثبت قرارداد منصوریان وجود ندارد. در هر تیم وقتی یک مربی جدید به تیم اضافه می شود این حق را دارد که کادر فنی را خود به تیم بیاورد.