باید راه درست را به بازیکنان پرسپولیس نشان داد

مدتی پیش نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که اعضای هیئت مدیره باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال باید به‌زودی مدیران عامل این دو باشگاه را انتخاب کنند.

جعفر کاشانی، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم در این مورد اظهار داشت: هر چیزی در زمان خودش انجام خواهد شد و مدیرعامل هم به‌زودی انتخاب می‌شود. من معتقدم عنوان‌ها به افراد شخصیت نمی‌دهند و اعتقادم این است که باید کارها به‌صورت اصولی پیش بروند. من امیدوارم که شرایط باشگاه پرسپولیس در آینده بهتر شود. قطعاً برای انتخاب مدیرعامل هم کارها جلو خواهد رفت.

وی در ادامه راجع به جلسه‌ای که روز گذشته با مهدی طارمی برگزار کرد، گفت: ما مثل یک پدر و پسر صحبت کردیم و من حرف‌های طارمی را شنیدم. امثال طارمی می‌توانند بازیکنان بزرگی در تاریخ پرسپولیس شوند، چرا که بچه‌های پاکی هستند. من معتقدم باید آنها را هدایت کرد و راه درست را به بازیکنان پرسپولیس نشان داد. من کاری به مسائل فنی ندارم، ولی معتقدم اگر شخصیت بازیکنان دوگانه باشد، حتی توانایی‌های فنی آنها هم زیر سؤال می‌رود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: طارمی هنوز پخته نیست و تجربه زیادی ندارد، به‌همین دلیل به او گفتم که در کارهایش با بزرگ‌ترها مشورت کند. امیدوارم او در آسمان فوتبال ایران بدرخشد و در بهترین مسیر پیش برود. من به طارمی گفتم که امیدوارم یک روز در رئال مادرید بازی کند.

کاشانی با آرزوی موفقیت برای تیم فوتبال پرسپولیس در فصل پیش‌رو تصریح کرد: پرسپولیس امسال تیم خوبی دارد و می‌تواند بیشتر از گذشته باعث پیشرفت بازیکنان شود.