بهرام افشارزاده در خصوص آخرین وضعیت سجاد شهباززاده با استقلال اظهار داشت: در هر صورت ما با شهباززاده صحبت‌هایمان را انجام داده‌ایم و منتظر جلسه نهایی هستیم. قرار است امروز مجددا مذاکراتی را با این بازیکن انجام دهیم و فکر می‌کنم تکلیف او به زودی مشخص خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص نتیجه دیدار دوستانه آبی‌پوشان مقابل خونه به خونه گفت: شنیده‌ام تیم خوب بازی کرده و تماشاگران زیادی به ورزشگاه رفته بودند. البته بازی دوستانه بوده و نتیجه‌اش چندان مهم نیست.

افشارزاده در خصوص حرکت تماشاگران استقلال مبنی بر تشویق بازیکنان سابق این تیم گفت: تماشاگران استقلال نشان دادند که فرهنگ بالایی دارند. با رفتن عمران‌زاده به سمت منصوریان مشخص شد کدورتی وجود نداشته و اصل ورزش بر پایه همین است که وحدت و یکدلی بین بازیکنان ایجاد شود.

وی تاکید کرد: من از تمامی بازیکنان استقلال می‌خواهم که به هم احترام بگذارند و اگر هم اختلافی وجود دارد آن را به داخل محیط وزش منتقل نکنند. من از حرکت هواداران استقلال مبنی بر تشویق بازیکنان سابق این تیم و همچنین اقدام عمران‌زاده خوشحال شدم.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان در خصوص اینکه تکلیف آکادمی سرانجام چه شد؟ گفت: فعلا تصمیم دارم صحبتی دراین زمینه انجام ندهم چون می‌خواهم فضا کمی آرام شود. ان‌شاءالله هفته آینده نشستی می‌گذاریم و مشکلات آکادمی را حل می‌کنیم.

حنیف عمران زاده پیش از رویارویی با استقلال به شدت گریه کرد که تصاویر این اشک ریزی در فضای مجازی و رسانه ها به صورت پخش و استقلالی ها را متاثر کرد.