همه کمک می کنیم تا این بازیکن را جای طارمی آقای گل کنیم

محمد ایرانپوریان از انگیزه بالای تیم‌شان برای موفقیت حرف می‌زند و معتقد است نتیجه بد چند بازی نیم‌فصل دوم تراکتورسازی در فصل قبل شانس حضور در آسیا را از این تیم گرفته است.

از عملکرد و نتایج فصل قبل تراکتور در لیگ قبلی بگو

به نظرم سال پیش یکی از بهترین تیم‌های تاریخ تراکتور را در اختیار داشتیم. تیمی که واقعاً بازیکنان خوبی را در اختیار داشت. در نیم‌فصل اول امتیازات بسیار خوبی هم کسب کردیم اما در نیم‌فصل دوم در چند بازی امتیازات بدی را از دست دادیم که شاید یکی از مهم‌ترین بازی‌ها دیدار با صبا بود.

 

اما به هر حال به مقام چهارم رسیدید و شانس حضور در آسیا را از دست دادید.

واقعاً خود ما هم از این موضوع ناراحتیم چون در این چندساله یک‌جورهایی عادت کرده بودیم که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم. من فکر می‌کنم امسال باید انرژی مضاعفی بگذاریم تا هر طور شده سهمیه آسیا را بگیریم.

منتقدان از تراکتور انتقاد می‌کنند که سن تیم‌تان بالاست. در این رابطه چه پاسخی برای منتقدان داری؟

در لیگ قبل همه دیدند که بازیکنان سن بالا نظیر رجب‌زاده، عنایتی، بنگر و... خوب ظاهر شدند. کیفیت فنی تیم ما بالا بوده و هست و با کاردانی سرمربی‌مان که با مطالعه کافی، مهره‌هایش را انتخاب می‌کند مهره‌های باتجربه ما مطمئناً با مشکلی مواجه نخواهند بود.

 

بازیکنان‌تان مدعی‌اند که از استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی مدعی‌ترند شما هم نظر آنها را دارید؟

من واقعاً نمی‌توانم از الان پیش‌بینی کنم تیم تراکتور یا چه تیم دیگری مدعی قهرمانی است. چون اعتقاد دارم با صحبت کردن چیزی درست نمی‌شود، ما باید تلاش کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم تا مدعی‌ترین باشیم. به همین دلیل قصد صحبت در مورد قهرمانی را ندارم چون فوتبال فقط به پرستاره بودن و... نیست چه بسا که سال قبل استقلال خوزستان یک‌دست بود و قهرمان شد.

 

کرار به تراکتور بازگشت، این بازیکن پرحاشیه در تراکتور موفق خواهد بود؟

من فکر می‌کنم کرار می‌داند به چه تیمی آمده و حالا به پختگی کامل رسیده و در تمرینات انرژی مضاعفی می‌گذارد. به همین دلایل به این نتیجه رسیده‌ام که امسال کرار متفاوتی را نسبت به گذشته شاهد خواهیم بود.

 

ادینهو در امر گلزنی موفق خواهد بود؟

ادینهو واقعاً فوتبالیست خیلی خوب و باکیفیتی است که به خط حمله تراکتور قدرت مضاعفی می‌دهد و همه بازیکنان تراکتور هم در امر گلزنی به ادینهو کمک خواهیم کرد تا او آقای گل شود.