با این حال امین حاج محمدی این موضوع را تکذیب کرد.

 

بعد از بازی درگیر شدی؟ 

درگیر؟! با چه کسی؟! 

 

در فضای مجازی خبری مبنی بر درگیری شما و موسی سلامت جانباز پرسپولیسی منتشر شد.

 

من در استادیوم اصلا جانبازی ندیدم نمی‌دانم این خبر‌ها از کجا آمده و اصلا دلیلی برای درگیری در بازی دیشب وجود نداشت. چرا باید با یک جانباز درگیر شوم. 

 

چون او پرسپولیسی است و بعد از پایان بازی عکس علی دایی را در دست داشت. گفتند که تو با او درگیر شدی. 

نه پرسپولیسی بودن کسی جرم است نه طرفدار علی دایی بودن. پرسپولیس و علی دایی در این کشور میلیون‌ها طرفدار دارند. من چرا باید با آنها درگیر شوم. علی دایی افتخار فوتبال ماست و من شخصا به او علاقه زیادی دارم . پرسپولیس رقیب ماست ولی این رقابت باعث نمی‌شود که درگیری با هواداران این تیم داشته باشیم. خود موسى سلامت میتواند درباره این شایعه اظهارنظر کند.

 

چرا عکسهای اینستاگرامت را بعد از بازی پاک کردی؟

بعد از بازی وقتی به خانه آمدم چند تن از دوستانم تماس گرفتند و به من گفتند صفحه ات مورد هجوم برخی از هواداران پرسپولیس قرار گرفته است و من از این قضیه متعجب شدم. نمی دانم چرا آنها به من توهین و بی احترامی کردند. 

 

صحبت پایانی...

سوال من از آن دست هواداران پرسپولیس که به من توهین کردند این است که چرا بدون داشتن اطلاع از یک موضوع به من بی‌احترامی کردند. من آقاى موسی سلامت را نمی‌شناسم ولی همین که او یک جانباز است و برای این کشور جان‌فشانی کرده برای من ارزشمند و قابل تقدیر است و هیچگاه به خودم اجازه نمی‌دهم که چه به موسی سلامت یا هر جانباز دیگری بی‌احترامی کنم. تربیت خانوادگی به من این اجازه را نمی‌دهد به هیچ انسانی توهین کنم. البته حساب تعداد هوادار اندک پرسپولیسی که به من بی‌احترامی کردند از تمام پرسپولیسی‌های متحرم جداست.