محمد طیبی درباره دیدار روز گذشته تیمش در تبریز برابر تراکتورسازی اظهار داشت: قبل از هرچیز باید بگویم که یک عذرخواهی به مردم خوزستان به ویژه طرفداران استقلال خوزستان بدهکارم. من در بازی دیروز تمرکز لازم را نداشتم و متأسفانه در صحنه گل اصلا بازیکن حریف را ندیدم. کلا حواسم پرت بود و به این خاطر خودم را نمی بخشم. 

وی اضافه کرد: شب قبل از سفر به تبریز در مراسم بهترین های لیگ برتر شرکت کرده بودم و چون این مراسم تا دیروقت به طول انجامید نتوانستم استراحت کافی داشته باشم. فردای آن روز هم عازم تبریز شدیم و در نهایت از خودم اصلا راضی نبودم. فقط باید از تمام هم تیمی هایم تشکر ویژه ای داشته باشم که بعد از خوردن گل برای جبران آن همه تلاش خود را کردند. به ویژه رحیم زهیوی که با گل هایش بار بزرگی از روی دوشم برداشت.

کاپیتان استقلال خوزستان درباره حریف دیروز تیمش خاطرنشان کرد: تراکتور تیم خوبی است. ما 10 روز پیش با این تیم بازی کرده بودیم و تقریبا هر دو تیم یکدیگر را می شناختند. گرفتن یک امتیاز از یکی از بهترین تیم های حال حاضر ایران آن هم در خانه اش بعد از اینکه دو بار عقب بیفتید کار آسانی نیست. 

طیبی درباره شرایط محل برگزاری مسابقه بیان داشت: به نظر می رسید که ابعاد زمین تا اندازه ای نسبت به زمین های دیگر کوچک بود. ولی مجموع شرایط بدی نداشت. قطعا اگر زمین شرایط استاندارد داشت بازی باکیفیت تری هم از هر دو تیم شاهد بودیم. در کل فکر می کنم آنهایی که این بازی را تماشا کردند از دیدنش لذت بردند.

کاپیتان استقلال خوزستان درباره بازی بعدی تیمش مقابل استقلال تهران گفت: استقلال تیم بزرگی است که با تغییرات زیادی به مصاف ما خواهد آمد. من دیشب بازی این تیم را ندیدم اما قطعا برای جبران این تساوی در اهواز با تمام قدرت به مصاف این تیم خواهیم رفت. کسب سه امتیاز بازی برای ما اهمیت زیادی دارد و باید از همین ابتدا کار را با قدرت پیش ببریم. شخصا قول می دهم که اشتباهم در بازی با تراکتور را جبران می کنم.