مهاجری: سپاهان هنوز به هماهنگی نرسیده است

محمدرضا مهاجری پس از پیروزی یک بر صفر پدیده مقابل سپاهان اظهار داشت: خدا را شاکرم که بازی سخت مقابل سپاهان را با برتری به پایان رساندیم و 3 امتیاز با ارزش را در اول بازی به دست آوردیم. من به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: ما مزد زحماتمان را گرفتیم و امیدوارم در ادامه لیگ هم این شرایط برای ما وجود داشته باشد و بتوانیم نتایج خوبی را برای تیم شهرمان رقم بزنیم.

سرمربی پدیده در مورد شرایط فنی سپاهان تأکید کرد: به هر حال تیمی که تغییرات د اشته است برای رسیدن به آمادگی نیاز به زمان دارد، فرق ما با سپاهان دراین بود که کادر فنی ما ثبات داشت، اما کادر فنی سپاهان تغییر کرد، همچنین نسبت به فصل گذشته فقط دو، سه بازیکن داشتند که در زمین حضور داشتند، 8-7 تغییر در این تیم وجود داشت که برای رسیدن به هماهنگی در این تیم زمان نیاز است. ما هم می‌دانستیم مقابل تیم ناهماهنگ چگونه بازی کنیم.

مهاجری یادآور شد: زود است که اکنون بخواهیم در مورد شرایط تیم‌ها صحبت کنیم و بگوییم مثلاً ما به عرش رسیدیم یا سپاهان به فرش رسید. همان‌طور که در کنفرانس قبل بازی هم گفتم 8-7 بازی باید انجام شود تا تیم‌ها به ثبات لازم برسند.

وی در مورد اینکه آیا از خریدهایش تیمش رضایت دارد یا خیر، گفت: ما صبح زود به بازار رفتیم و خریدهای خوبی انجام دادیم! (باخنده) به هر حال بر اساس نیازمان بازیکن گرفتیم، پس از اینکه فصل گذشته به پایان رسید، فرصتی را از دست ندادیم و استراحت نکردیم. بازیکنانی هم که اضافه شدند، می‌دانم پیشنهادات مالی بهتری داشتند، اما خدا را شکر که پدیده را انتخاب کردند.

سرمربی پدیده در مورد دربی هفته آینده این تیم مقابل سیاه‌جامگان گفت: دربی حساسیت‌های خاص خود را دارد، معمولاً کیفیت فنی در این بازی‌ها حاکم نیست و هر تیمی که تمرکز بیش‌تری داشته باشد، می‌تواند پیروز میدان شود که امیدوارم ما بتوانیم این موفقیت را کسب کنیم.

مهاجری در مورد عملکرد شهاب گردان، خاطرنشان کرد: به نظرم شهاب هنوز با اوج فاصله دارد، اما این نشان‌دهنده ضعف او نیست، همین‌که او آمادگی 70 درصدی هم دارد نسبت به گلرهای دیگر لیگ خیلی جلوتر است، البته برای سایر گلرها هم احترام قائلم. شهاب گردان تازه به تیم اضافه شده و تا وقتی با بازیکنان هماهنگ شود، زمان می‌برد، او مسیرش را پیدا کرده و پدیده را انتخاب کرده است که درهای تیم ملی در آینده به روی او باز خواهد شد.

وی در مورد گلزنی محمدحسین مرادمند بازیکن سابق سپاهان خاطرنشان کرد: ما یک گوهر را از سپاهان گرفتیم، توانستیم بازیکن بزرگی را بگیریم که خوشحالم او در سال دوم حضورش در پدیده فوتبال کاملی را ارائه می‌دهد و او هم از آینده‌داران فوتبال کشورمان است، از سپاهان هم تشکر می‌کنم.

سرمربی پدیده با اشاره به درگذشت مادر شهید صیاد شیرازی گفت: اینکه هم‌اکنون ما در آرامش و امنیت قرار داریم به خاطر خون شهیدانمان است و من این مصیبت را تسلیت می‌گویم، باید قدردان شهیدان و خانواده آنها باشیم.

وی در مورد قضاوت داور خاطرنشان کرد: به علت اینکه داور دیر معرفی شد، نگران بودم که تمرکز لازم را نداشته باشد، اما خوشحالم که او توانست بازی را کنترل کند. در پایان برای تیم بزرگ سپاهان هم آرزوی موفقیت می‌کنم.