این پرسپولیس را در حد آسیا ببینید

محمدرضا زادمهر در گفتگو با خبرنگار مهر  با اشاره به پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر سایپا در هفته اول لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: به هر حال این مسابقه بازی اول فصل محسوب می‌شد و هیچ کدام از تیم‌ها شناختی از یکدیگر نداشتند. اما با این وجود هم پرسپولیس و هم سایپا عملکرد خوبی داشتند و در نهایت هم پرسپولیس تواسنت کمی بهتر عمل کند و سه امتیاز این مسابقه را بگیرد.

وی افزود: علیرضا بیرانوند عملکرد خوبی در این مسابقه داشت. از طرفی دیگر نیز سید جلال حسینی به عنوان یک کاپیتان در زمین عملکرد خوبی داشت و به خوبی نیمه عقب زمین را کنترل می‌کرد. از طرفی هم هافبک ها مکمل خوبی هم در فاز دفاعی و هم در فاز تهاجمی بودند. در مجموع شاگردان برانکو نشان دادند که پتانسیل خوبی دارند و با این بازیکنان باید نگاه آسایی داشته باشیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه علیرضا بیرانوند به عنوان تنها بازیکن میایاردی در پرسپولیس حضور دارد، خاطرنشان کرد: به هر حال ما به یک دروازه‌بان شش دانگ نیاز داشتیم و تا دروازه پرسپولیس را بیمهکند و لیرضا بیرانوند یکی از بهترین گزینه‌های ما بود. فکر می‌کنم بیرانوند می‌تواند سالیان سال برای پرسپولیس دروازه‌بانی کند.