ساسان انصاری که یکی از بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته فولادخوزستان محسوب می‌شد در لیگ شانزدهم پیراهن پرسپولیس را برتن کرده و امیدوار است در بازی امروز تیمش مقابل فولاد بتواند با حضور در زمین توانایی خود را به اثبات برساند و نقشی در کسب 3امتیاز این تیم داشته باشد. انصاری در گفتگو با خبرنگار ما درباره  شرایطش در این تیم گفت: پرسپولیس خیلی بزرگ است، با هوادارانی خوب و خونگرم که عاشقانه از این تیم حمایت می‌کنند. هواداران پرسپولیس در این مدت کوتاه که در این تیم حضور داشتند لطف زیادی به من داشتند و با حمایت آنها انرژی گرفتم.  به هر حال من در فضای دیگری فوتبالم را دنبال می‌کردم و بعد از اینکه با مشورت با دوستانم پرسپولیس را انتخاب کردم این تیم را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم. می‌دانستم پرسپولیس تیم بزرگی است و انتظارات از بازیکنان بالاست اما اکنون که در این تیم حضور دارم بیشتر به بزرگی آن پی برده‌ام و خوشحالم عضویی از آن هستم.

 

وی ادامه داد: کار کردن با برانکو نیز یکی از افتخاراتم بوده و هست و امیدوارم در این فصل بتوانم با انجام خواسته‌های او توانایی‌هایم را نشان دهم و از این بابت که شاگرد او هستم واقعا خوشحالم.

 

مهاجم پرسپولیسی‌ها در ادامه درباره اعتماد ویژه برانکو به او که در کنفرانس روز گذشته نیز به آن اشاره کرده بود گفت: این مساله انگیزه‌های من را بیشتر می‌کند و آقای برانکو به من لطف دارند. هدف و تلاشم این است که بتوانم نقشی در موفق پرسپولیس داشته باشم و همانند دیگر بازیکنان در خدمت تیم باشم. در صورت حضور در ترکیب تمام تلاشم را برای ثبات و باقی ماندن در آن انجام خواهم داد و تلاش می‌کنم در ترکیب مثمرثمر واقع شوم.

 

انصاری در مورد اینکه چه زمانی در ترکیب اصلی این تیم حضور خواهد یافت گفت: این بستگی به تلاش و کار خودم در تمرینات دارد و در نهایت این سرمربی است که تصمیم نهایی را می‌گیرد. شخصا به دنبال این هستم که به تیم کمک کنم و با موفقیت پرسپولیس نقشی در آن داشته باشم. روز به روز به تلاش خودم اضافه خواهم کرد و مطمئن هستم فقط تلاش، تلاش و تلاش است که می‌تواند من را به خواسته‌ام برساند.

 

ساسان انصاری در مورد تقابل امروزش با فولاد به عنوان تیم سابقش گفت: نمی توانم واقعیت را کتمان کنم. این حس منطقی است و مسلما همه آن را درک می‌کنند. من 8 سال در فولاد بودم و این تیم و هوادارانش همیشه در ذهن و قلبم قرار دارند. آنها 8 سال من را پذیرفتند و فضای پیشرفت را برایم مهیا کردند و تا همیشه از آنها ممنونم و در قلبم جا دارند.

 

شماره 17 پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش درباره فولاد افزود: آنها باعث پیشرفتم شدند اما اکنون من به صورت کاملا حرفه‌ای در خدمت تیم جدیدم هستم. به هر حال هر فوتبالیستی دوست دارد روزی پیراهن پرسپولیس را برتن کند. خوشحالم که به آرزوی کودکی‌ام رسیدم و اکنون پیراهن یکی از اسطوره‌های پرسپولیس به من تعلق یافته و تمام تلاشم را می‌کنم با این پیراهن موفق عمل کنم. برای فولاد نیز آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم آنها به جز این بازی در تمام دیدارهایشان با پیروزی زمین را ترک کنند و مسلما با حضور نعیم سعداوی که یکی از مربیان خوش فکر فوتبال ماست در این فصل موفق خواهند بود.

 

انصاری در مورد گلزنی احتمالی‌اش در این بازی و برنامه‌اش برای شادی آن گفت: فکری در این‌باره نکردم، مهم این است که ابتدا بتوانم نظر برانکو را برای حضور در زمین جلب کنم و در نهایت نیز مهمتر این است که پرسپولیس موفق باشد و اینکه چه کسی گل بزند اهمیت ندارد.