محسن مسلمان: من مشکلی با عالیشاه ندارم/منتظر داستان های بعدی هستم

محسن مسلمان در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار فردای این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و در بین تیم‌هایی که هفته اول برنده بازی‌های خود شدند خوشبختانه شرایط ما از همه بهتر است. ما علاوه بر اینکه خوب بازی کردیم بازی را هم بردیم و موفق شدیم 3 امتیاز خوب را در اولین بازی لیگ به دست بیاوریم.

 

وی درباره دیدار فردا مقابل فولاد و اینکه خودش سابقه بازی در این تیم را دارد، اظهار داشت: همه بازی‌ها سخت است و دیگر بازی آسان در فوتبال وجود ندارد. خود من زمانی که در فولاد بازی می‌کردم، نعیم سعداوی مربی‌ام بود و باید بگویم او از مربیان با شخصیت و با اخلاق فوتبال ماست که از نظر فنی هم شرایط خوبی دارد. درست است که آنها بازی اول‌شان را مقابل ماشین‌سازی باختند اما باید در نظر گرفت که تیم‌ها هنوز با هم هماهنگ نیستند و بدن‌ها به خاطر بدنسازی سنگین است. با این همه فکر می‌کنم آنها مقابل پرسپولیس با انگیزه‌ای بسیار خوبی بازی خواهند کرد و قطعا ما کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت. با این همه شرایط فولاد در بازی مقابل نفت کاملا متفاوت خواهد بود و آنها با انگیزه زیادی به مصاف ما می‌آیند و تا نتیجه خوبی بگیرند و همین موضوع کار ما را سخت خواهد کرد اما من امیدوارم با حمایت هواداران و با تلاش بازیکنان فردا هم بتوانیم دومین سه امتیازمان را به دست بیاوریم.

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور علی پروین در استادیوم برای بازی فردا هم خاطرنشان کرد: آقای پروین همیشه به ما لطف دارد و او اسطوره اصلی باشگاه پرسپولیس است که حمایت‌هایش همواره به ما قوت قلب می‌دهد. امیدوارم آقای پروین و سایر پیشکسوتان به استادیوم بیایند و در همه بازی‌ها از پرسپولیس حمایت کنند تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. من هم امیدوارم با برد در بازی فردا هدیه خوبی به آقای پروین بدهیم.

 

مسلمان درباره انتشار رقم قراردادهای مربیان و بازیکنان گفت: من در این باره نظری ندارم چون در حیطه کاری من نیست اما وقتی که برای همه مربیان و بازیکنان منتشر شد دیگر جای گله باقی نمی‌گذارد. اگر برای فقط دو تیم معرفی می‌شد می‌توانستیم گلایه کنیم اما وقتی برای همه تیم‌ها اعلام شده فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. خود من با این مسئله مشکلی ندارم چرا که اگر هم رقم قراردادها در دید مردم نباشد به هر حال ما باید مالیات آن را بدهیم و سازمان‌ها و ارگان‌ها از رقم قرارداد بازیکنان خبر دارند.

 

وی درباره مصاحبه‌ای که بعد از بازی با سایپا انجام داد و در آن به خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها بابت انتشار برخی اخبار هجمه وارد کرد ادامه داد: در آن مصاحبه من کمی عصبانی بودم و فشار زیادی روی من بود و به همین دلیل کمی تند صحبت کردم اما آن کسی که باید منظور من را می‌گرفت متوجه حرف‌هایم شد اما قبول دارم که نباید همه رسانه‌ها را با هم جمع می‌زدم. باید بگویم این درست نیست که رسانه‌ها فقط سوی پرسپولیس و یک بازیکن زوم کنند. البته اسم من به میان نیامد اما نوشته بودند «م.م» و به همین دلیل برخی رسانه‌ها اسم من را وسط آوردند. به هر حال هر چه بود تمام شد و مدرکی هم نداشتند که نام من را به میان بیاورند اما شاید باید منتظر داستان‌های بعدی باشم!

 

مسلمان در مورد اینکه گفته می‌شود او به همراه فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی‌نیا رابطه خوبی با امید عالیشاه ندارند و حتی به او پاس نمی‌دهند، اظهار داشت: من با کامیابی‌نیا از تیم ملی جوانان هم اتاقی بودم و 4 سال هم با فرشاد احمدزاده در تیم ملی امید بازی کردم. الان دو سال است که ما سه نفر هم اتاق هستیم و طبعی است که بیشتر با هم در رابطه‌ایم. همانطور که امید عالیشاه سال گذشته با مهرداد کفشگری رابطه بهتری داشت.به هر حال هر بازیکنی با یک نفر رابطه بهتری دارد و هم اتاق است و زمانش را در اردو و تمرین با آن می‌گذارند.

 

وی ادامه داد: تمام وقت بیرون از فوتبال من با مهدی طارمی سپری می‌شود اما در اردوها او با احمد نوراللهی هم اتاق است و من و مهدی کمتر همدیگر را در تمرین یا اردو می‌بینیم. به نظرم این حرف‌ها غیر واقعی است چرا که امید دوست خوب ماست و فصل گذشته هم بهترین پاسور لیگ شد اما اینطور نیست که ما با هم قهر باشیم چرا که اگر رابطه خوبی با هم نداشتیم فصل قبل اینطور نتیجه نمی‌گرفتیم. حالا شاید در بازی با سایپا یکی دو صحنه خواسته یا ناخواسته من و امید به هم پاس ندادیم اما این مسائل مشکل نیست چرا که نتیجه‌گیری پرسپولیس از هر چیزی مهم‌تر است. یکسری از خبرنگاران همین حرف‌ها را مطرح می‌کنند تا رسانه‌شان بیشتر دیده شود اما ما با هم هیچ مشکلی نداریم و همیشه با هم هستیم. امیدوارم در بازی فردا امید عالیشاه گل بزند تا این حرف و حدیث‌ها هم تمام شود.