خط دفاع استقلال واقعا غیرقابل دفاع است. این را عملکرد مدافعان مورد اعتماد علیرضا منصوریان می گوید. مدافعانی که سید مهدی رحمتی آنها را به هوای کلین شیت عقب نگه می دارد اما باز هم فایده ای ندارد!

 

استقلال که مقابل نفت تهران هم چوب بازی ضعیف و سردرگم مدافعان خود را خورد، دیشب در تقابل با استقلال خوزستان مغلوب مدافعان گران قیمت خود شد که هیچ کاری بلد نیستند و در حد فاجعه ظاهر می شوند!

 

استقلال با خط دفاع فاجعه گونه خود 2 گل از استقلال خوزستان خورد و 2 بر یک باخت و روی هر دو گل هم مدافعانش روی تماشاچی های محجوب را سفید کردند چون اصلا حتی برای دفع توپ هم کاری نکردند.

 

چیدمان منصوریان به گونه ای بود که هرایر مگویان در دفاع چپ بازی می کرد در حالی که پست تخصصی اش مدافع میانی است. محمدحسین کنعانی زادگان و رابسون جانواریو دو مدافع میانی بودند و وریا غفوری در جناح راست حضور داشت.

 

این خط دفاع 4 نفره با ارقامی که در سازمان لیگ منتشر شده چهار و نیم میلیارد تومان برای استقلال آب خورده و در واقع استقلال این خرج چهار و نیم میلیاردی را کرده تا گل مفت بخورد، ریباندها را ببازد، از عهده دفع توپ ساده برنیاید، از یارگیری و پوشش عاجز بماند و در یک کلام خط دفاعی اش غیرقابل دفاع باشد!

 

البته به این چهار و نیم میلیارد تومان دستمزد یک میلیارد و یک صد میلیون تومانی محمدامین حاج محمدی را هم اضافه کنید که ماشاالله یک میلیارد و یک صد میلیون به او می دهند تا روی نیمکت باشد.

 

استقلال با این دفاع چشم نخورد، خوب است! خط دفاعی که به درخواست رحمتی برای کلین شیت کردن عقب می ماند و تیم راه هم عقب نگه می دارد، تازه عقب نشینی که کرده، حال و روزش این است وای به روزی که بخواهد در فاز تهاجمی هم حضور داشته باشد.

 

درباره تیم منصوریان گفته می شود چون تازه بدنسازی کرده، بدن بازیکنانش روی فرم نیست اما مشکل استقلال فقط بدنی نیست و این تیم در خط دفاع ضعف های آشکاری دارد.