علی کریمی: بازگشت رامین به پرسپولیس مثمرثمر است

علی کریمی درباره حضورش در اردوی پرسپولیس اظهار داشت:پرسپولیس خانه من است و هیچ وقت از اینجا جدا نبوده ام.خوشحالم کادر فنی و بازیکنان را دیدم.

وی درباره شایعه حضورش در کادر فنی پرسپولیس گفت: خیر. هیچ صحبتی با من درباره این موضوع نشده بود. الان هم وضعیت پرسپولیس خوب است و نیازی به من نیست. هر وقت قسمت شد در ورزشگاه آزادی حضور پیدا می کنم و به عنوان یک هوادار پرسپولیس را تشویق و حمایت می کنم.

ستاره اسبق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: هواداران همیشه به من لطف داشتند. فعلا همه چیز خوب است اما به موقعش و در روزهای سخت سعی می کنم در کنار تیم باشم. الان که شرایط خوب است دیگر همه چیز خوب است و مشکلی هم وجود ندارد. انشاالله هیچ وقت روزهای بد به سراغ پرسپولیس و هواداراش نیاید. 

 کریمی در پاسخ به این سوال که اگر مربی بود اجازه می داد رامین رضائیان به تیمش برگردد یا خیر بیان داشت: من کاری به نوع رفتن رامین رضائیان ندارم. ایرادی که من می گیرم به نحوه بستن قرارداد است. در این سطح شرط و شروطی در قراردادشان می گذارند که به نظر من چندان حرفه ای نیست. به هر حال او شرایطی داشت که از پرسپولیس رفت و من هم به کار او ایراد نمی گیرم. چون به هرحال زندگی ورزشی خودش است و اختیارش را دارد که به هر تیمی خواست برود اما دیدید که به یک ماه هم نکشید که خودش فهمید چه تصمیمی گرفته است. 

وی خاطرنشان کرد: به نظرم رامین رضائیان می تواند به تیم کمک کند اما الان نظر من مهم نیست. تیم سرمربی دارد و باید ایشان تصمیم بگیرند. اما رامین می تواند به نظر من به تیم کمک کند و می تواند مهره مثمرثمری باشد. باید توجه داشت که امسال پرسپولیس باید در سه جام شرکت کند. در ادامه بازی ها طولانی و فشرده می شوند. به همین دلیل اگر تیم بازیکن خوب داشته باشد خیالش راحت است. در نهایت تصمیم با برانکو است و هرچه او بگوید باید هواداران به آن احترام بگذارند. 

کریمی درباره خداحافظی اش از فوتبال و اینکه بازی خداحافظی برای وی گرفته نشد بیان داشت:از این موضوع خیلی وقت گذشته است و نمی خواهم درباه اش صحبت کنم. به فکر بازی خداحافظی هم نیستم. نیازی هم نمی بینم که این کار صورت بگیرد یا درباره اش صحبت کنم.