شروع طوفانی 90 برای خیابانی دردسرساز شد

اتفاقات دیشب نود، جنجالی‌ترین شروع ممکن برای فصل جدید این برنامه بود. سه گزارش متفاوت درباره کیفیت پایین برند جیووا و تولید پیراهن‌های این شرکت در داخل ایران، انگشت اتهام را به سمت خیابانی و برندی گرفت که او به فدراسیون معرفی کرده بود. پس از بخش برنامه، خیابانی حاضر نشد توضیح کاملی به رسانه‌ها بدهد و فقط اعلام کرد «نتوانسته عدم توانایی آنها برای تامین لباسی در حد و شایستگی نام ایران را تحمل کند و عملا ماه‌هاست که استعفا داده و اصلا ارتباطی با شرکت ندارد.»

 

ادعای جدید خیابانی درباره ماه‌ها جدایی از این شرکت، در حالی مطرح شده که هنوز 3 ماه از مراسم معارفه برند جیووا نمی‌گذرد. کمتر از دو هفته قبل هم بر اساس اخبار منتشر شده، یکی از تیم‌های لیگ برتری برای حضور خیابانی در مراسم جشن پیراهنش دعوت کرد اما خیابانی گفت فقط به شرطی حاضر است مجری این مراسم شود که آن‌ها پیراهن تیم را به برند جیووا بسپارند. حتی قرار بود در صورت بسته شدن قرارداد، اجرای مراسم رایگان انجام شود اما در نهایت این تیم سراغ برند دیگری رفت و یکی از مجریان مشهور ورزشی به جای خیابانی، وظیفه اجرای جشن پیراهن آن‌ها را بر عهده گرفت.

 

اتفاقات دیشب، آنقدر برای جیووا گران تمام شده که فعلا تولید پیراهن تیم ملی را از دست بدهد و شاید در ماه‌های آینده، پرسپولیس و دیگر تیم‌های ایرانی هم از همکاری با آن‌ها صرف نظر کنند. خیابانی هم ترجیح داده در این موقعیت، پایش را از این ماجرا کنار بکشد و از قطع همکاری چند ماهه حرف بزند. چند ماهی که همه آن، به دفاع او از کیفیت بالای جیووا و انتخاب درست فدراسیون گذشته است.